"Theysupporttheirchildren."

Fordítás:Támogatják a gyerekeiket.

4 éve

9 hozzászólás


JackUnion

A support azt is jelenti, hogy segít!

4 éve

fectroll
fectroll

Ha nem fogadja el, s jónak gondolod, akkor jelentsd!

4 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Már szerencsére elfogadja. :-)

4 éve

KissKorni

Igen, de nem csak azt.A segít szó hoz inkább a help szót használják szerintem

9 hónapja

BicskeiDne

a help szó jelentése segitség

1 hete

kalamba

a szavankenti kiejtesnel "their" semmikeppen sem hassonlit az eredetire inkabb valami "rare" hajaz

4 éve

Gergo9669

De nem hallatszik jól istenem !

3 éve

DraSzekr

Tudom Gergő

1 éve

Edina262740

Miert nem jo"tamogatjak a gyerekeiket"

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.