A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Gondold meg!"

Fordítás:Consider it.

4 éve

14 hozzászólás


SignorinaDorina

Think about it miért nem elfogadható válasz?

4 éve

Harga
Harga

to think about - gondolkozni róla, to consider - megfontolni, átgondolni

4 éve

blanusm

Szerintem az inkább goldolkozni valamiről

4 éve

TthKlmn

Lehet az is de lehet gondolni valamiről valamit

3 hónapja

TthKlmn

A consider megfontol figyelembe vesz valamint valamilyennek tart valamilyennek ítél! Think gondolkodik,gondol valamire ill.valamit hisz, vél stb Gondoltam hogy használom a think it verziót erre már nem voltjó mert hiányzott az over tehát think it over a tuti de miért kell átgondolni amikor gondold meg a feladat?

3 hónapja

gabicupulu

en is azt irtam

4 éve

Lona08

mert felszólító mondat

4 éve

lulika02

_igaz

4 éve

MaestahDew

Gondolt át! Ha over-rel van..

3 éve

babays1

Simán a think it miért nem jó

2 éve

Harga
Harga

Think it! - Gondold azt!

2 éve

1juhaszg

You have to change your mind??

2 éve

Feri62705
Feri62705

Consider - ka në si nderi (albanian) take it in the honor. Like in address - A nderi sa - to the most honorary

nder honor noun: honor, favor, credit, distinction, boon, kindness, benignity, service, complaisance, fair-dealing  favor, cross, inter, honor ofnder honor  favor, among the, cross, amongnder honornder deference, dignity, honor, honour, honor, respect, reputation

1 hónapja

TthKlmn

Over miért kell a think it formulához?

2 hete