1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Which are the stages?"

"Which are the stages?"

Çeviri:Sahneler hangileri?

February 8, 2014

44 Yorum


EzgiZeynep

hangi sahneler nasıl deniyor ? öyle yazınca kabul etmedi . hangileri sahneler ve hangi sahneler cümlelerini nasıl söyleriz? nasıl ayırdedeceğiz?


Selcen_Ozturk

which stages?vs which are the stages?


mehmet96067

Bu cevaba benimde çok ihtiyacacım vardı teşekkürler.


RahmanAdam

Hangileri sahneler diye bir cümle mi olur Türkçe'de?!?!? Hangi sahneler diye çeviriyorum kabul edilmiyor? Saçma.


SefikBalci

Aynı görüşteyim


baki_karakus

Hangiler sahneler ne demek türkçede.


uJ2b2

Bu metinin degismesi lazim.hangileri sahneler diye bisey yok turkcede


kaldais

"Hangileri sahneler" sıkça kullandığım bir yapı. Siz kullanmaz mısınız? :))


jahnson.fo

sacma (hangileri sahneler) ahahaha tamam sustum


A.Bulutt

Hangileri sahne neden olmuyor ?


kubrakozan

hangi sahneler neden olmuyo


naumacos

türkçe olan cümleler türk dili yapısına uygun değil...


erzist

Çok saçma bir cümle...


charbydis

Hangi bolumler ? olmaz mi sonucta stage : bolum demek degil mi


JasonMacandale

Bölümler hangileri, alanlar hangileri (bir oyunun aşamaları gibi düşünebiliyorsak) olmaz mı?


IsikYesil

Turkcede hangileri sahneler denmez sayet burada sozu edilen bircok baska yerden hangilerinin sahne oldugu ise "hangileri sahne"denir yok eger ozel bir oyu icin yada gosteri icin birkac yerden soz ediliyorsa "hangi sahneler" denir lutfen bana bunu acilayin inglizcede bunlar nasil ayirt ediliyor


Luzumlu

"Hangileri sahneler." Yanlış.

Bir grubun bir kısmı bir oyunu sahnede gösterecek. Burada mantık hatası var. Makine çeviri yapmış sanki.


tolgaberk

Google Translate. "Hangileri sahneler?" Bu kadar tartışma varsa silin cümleyi ne olmuş yani?


oLdness_07

Oldukça gereksiz bir cümle olmuş ve Türkçe'de böyle bir cümlenin kurulabilme potansiyelinin yokluğu çok açık.


mgvn

Burada hangileri ifadesini yalın which kelimesinden ayıran are the sanırım which are hangi olmalı gibi bir ifade oluyor


fercan12

stage aşama anlamınada geliyor....hangileri aşamalar yazdim kabul etti..


YILMAZ_ERDEM

"Hangileri aşamadır" olmaz mı


ProwlingParis

hayır olmaz. seninki "which ones are stages" gibi bişey oldu.


aslanmuson

Bence sizin dediginiz de "hangisi aşamalardır" olmuş.


ProwlingParis

benimkinden bahsediyosan "ones"dan dolayı çoğul, yani hangileri. genellemelerdeki Türkçe'de tekil, İngilizce'de çoğul kullanılması durumu için de şuraya yönlendireyim: https://www.duolingo.com/comment/1632177


macsitr

Telefon uygulamasindan tiklamayi getirdiniz güzel ama sayfaya gidince android uygulamasını indirin yonleniyor direk :(


yetkin12

Bazen buradaki cevirilerde ingilizcede anlami yok bu turkce cevirilerin denilirken ayni hataya bu sefer siz dusmussunuz.Duzeltilmesinin iyi olacagi kanaatindeyim.Tesekkurler


baristar

Bana biri bunu cümle içinde kullansın lutfen. Tekbaşına olmaz.


Kenan479058

hangi aşama olacak


KursatSunar

Bi önceki de hangi aşamada kabul etti şimdi aşamada yanlış dedi


AhmetAydem8

Hangi sahneler ve sahneler hangileri aynı anlamdadır. Çeviri hatalıdır. Düzeltilmeli veya değiştirilmelidir.


mike93795

hangi sahnelerde neden olmuyor


SemihDr

Hangi aşamalar olarak çevirdim cümleden bu anlamda çıkıyor bence kabul etmedi tabi.


uurhandou

Demekki tek kafası karışan ben değilmişim


Aylin393888

Ben doğru yaptım onuda kabul etmedi


DrdaneCans1

kucuk bir harf hatasinda bile yanlis doyor stages yazacagim yere steges yazmisim bana gelmis yanlis diyor tam bir rezillik!!!!!!!!!!!!!


Ddo777439

Mevsimler konusunda "the stages" ile kurulan cümleler iki keredir çıkıyor, alaka kuramadım. Aralık 2019

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.