"Which are the stages?"

Çeviri:Sahneler hangileri?

February 8, 2014

34 Yorum


EzgiZeynep

hangi sahneler nasıl deniyor ? öyle yazınca kabul etmedi . hangileri sahneler ve hangi sahneler cümlelerini nasıl söyleriz? nasıl ayırdedeceğiz?

February 28, 2014

Selcen_Ozturk

which stages?vs which are the stages?

February 28, 2014

RahmanAdam

Hangileri sahneler diye bir cümle mi olur Türkçe'de?!?!? Hangi sahneler diye çeviriyorum kabul edilmiyor? Saçma.

August 18, 2014

baki_karakus

Hangiler sahneler ne demek türkçede.

May 12, 2014

uJ2b2

Bu metinin degismesi lazim.hangileri sahneler diye bisey yok turkcede

August 20, 2014

jahnson.fo

sacma (hangileri sahneler) ahahaha tamam sustum

May 3, 2014

kaldais

"Hangileri sahneler" sıkça kullandığım bir yapı. Siz kullanmaz mısınız? :))

July 23, 2014

A.Bulutt

Hangileri sahne neden olmuyor ?

May 2, 2014

kubrakozan

hangi sahneler neden olmuyo

July 20, 2014

naumacos

türkçe olan cümleler türk dili yapısına uygun değil...

October 30, 2014

erzist

Çok saçma bir cümle...

July 13, 2014

charbydis

Hangi bolumler ? olmaz mi sonucta stage : bolum demek degil mi

July 26, 2014

JasonMacandale

Bölümler hangileri, alanlar hangileri (bir oyunun aşamaları gibi düşünebiliyorsak) olmaz mı?

April 25, 2014

IsikYesil

Turkcede hangileri sahneler denmez sayet burada sozu edilen bircok baska yerden hangilerinin sahne oldugu ise "hangileri sahne"denir yok eger ozel bir oyu icin yada gosteri icin birkac yerden soz ediliyorsa "hangi sahneler" denir lutfen bana bunu acilayin inglizcede bunlar nasil ayirt ediliyor

December 19, 2014

Luzumlu

"Hangileri sahneler." Yanlış.

Bir grubun bir kısmı bir oyunu sahnede gösterecek. Burada mantık hatası var. Makine çeviri yapmış sanki.

February 5, 2015

tolgaberk

Google Translate. "Hangileri sahneler?" Bu kadar tartışma varsa silin cümleyi ne olmuş yani?

March 25, 2015

onurcam35

Turkce katliami

January 5, 2016

oLdness_07

Oldukça gereksiz bir cümle olmuş ve Türkçe'de böyle bir cümlenin kurulabilme potansiyelinin yokluğu çok açık.

December 25, 2016

mgvn

Burada hangileri ifadesini yalın which kelimesinden ayıran are the sanırım which are hangi olmalı gibi bir ifade oluyor

February 21, 2014

fercan12

stage aşama anlamınada geliyor....hangileri aşamalar yazdim kabul etti..

July 1, 2018

YILMAZ_ERDEM

"Hangileri aşamadır" olmaz mı

February 8, 2014

ProwlingParis

hayır olmaz. seninki "which ones are stages" gibi bişey oldu.

February 8, 2014

aslanmuson

Bence sizin dediginiz de "hangisi aşamalardır" olmuş.

February 9, 2014

ProwlingParis

benimkinden bahsediyosan "ones"dan dolayı çoğul, yani hangileri. genellemelerdeki Türkçe'de tekil, İngilizce'de çoğul kullanılması durumu için de şuraya yönlendireyim: https://www.duolingo.com/comment/1632177

February 10, 2014

macsitr

Telefon uygulamasindan tiklamayi getirdiniz güzel ama sayfaya gidince android uygulamasını indirin yonleniyor direk :(

March 29, 2014

yetkin12

Bazen buradaki cevirilerde ingilizcede anlami yok bu turkce cevirilerin denilirken ayni hataya bu sefer siz dusmussunuz.Duzeltilmesinin iyi olacagi kanaatindeyim.Tesekkurler

December 1, 2014

baristar

Bana biri bunu cümle içinde kullansın lutfen. Tekbaşına olmaz.

April 13, 2015

Kenan479058

hangi aşama olacak

May 31, 2017

KursatSunar

Bi önceki de hangi aşamada kabul etti şimdi aşamada yanlış dedi

November 28, 2018

AhmetAydem8

Hangi sahneler ve sahneler hangileri aynı anlamdadır. Çeviri hatalıdır. Düzeltilmeli veya değiştirilmelidir.

January 10, 2019

mike93795

hangi sahnelerde neden olmuyor

January 10, 2019

SemihDr

Hangi aşamalar olarak çevirdim cümleden bu anlamda çıkıyor bence kabul etmedi tabi.

February 6, 2019

uurhandou

Demekki tek kafası karışan ben değilmişim

July 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.