"Nadrágot visel."

Fordítás:She wears pants.

4 éve

6 hozzászólás


BernadettH1

Ezt most nem èrtem. Elöbb arról volt szó,h mindegyik szó elè oda kell tenni az " a" t,vagy az " an" t,ilyen esetben,akkor most mièrt nem jó??

4 éve

ZsfiaVarga

szerintem mert az a/an "egyet" jelent a pants meg többes számba van mert 2 szára van a nadrágnak. Ezért nem lehet az , h ő visel egy nadrágot.

4 éve

laq1958

Azannya! Az életben nem jöttem volna rá, hogy mit hibáztam el. :D

4 éve

vaczak

Ez em sem vágom,nálam is ez volt a hiba!!

3 éve

JriLszl

és legyenek szívesek pontosítani, mert nem egyértelmű hogy mitől nő az aki a nadrágot viseli jelen esetben

10 hónapja

vasvariistvan

Választható.

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.