"I have a hotel on a famous avenue."

Fordítás:Van egy szállodám egy híres sugárúton.

4 éve

7 hozzászólás


sangre.sole

Szerintem a hotelt is el lehetne fogadni, nem csak a szállodát.

4 éve

keep2000

Küldd be bátran, itt nem látják

4 éve

nyista

Szerintem is

4 éve

sangre.sole

Itt nem látok sehol jelentési lehetőséget, akkor kint volt amikor épp fordítottam.

4 éve

miskei
miskei

a "népszerű" nem elfogadható itt?

4 éve

szullone123...

szerintem nem, mert a népszerű az a popular

4 éve

GyarmatiGyuri

"a szállodám egy híres sugárúton van" miért nem jó?

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.