1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "No, not him."

"No, not him."

Çeviri:Hayır, o değil.

February 8, 2014

16 Yorum


aytekin06

kargaşa yaratmak istemiyorum ama no not him görünce direk hayır onu değil yazdım doğruluk payı var mı?


Selcen_Ozturk

bir önceki cümleye göre, bu cümle "onu değil " ya da "o değil" anlamina gelebilir evet. ek olarak "ona değil " anlamina gelmesi icin "not to him" olmasi gerekirdi.


EjdannciMf

✏ Sorumuzla ilgili bilgi öğrenelim

✅ Aklımıza " him" i görünce "hayır onu değil" olmalı diye birşey gelebilir evet "Him" onu demek ama bu cümlemize uyması için onun :

= " not to him " olması lazımdır

:) :) :)


DAOt9A

Verdiğin bilgi için teşekkür ederim


YusufBar6

Çok saçma sadece bunda oluyor.. Telaffuzun aynısını söylememe rağmen yanlış diyor


allegro07

Hayır, o olmaz dedim yanlış mı acaba Mesela iki kisi konusuyor -Can he come with us? -No, not him.


baris12596

No he not olmuyormu


ulascomert

No yu sesli olarak okuyunca ben know olarak algiladim .


Nurullah934187

Him ya da her olması neye göre değişiyor


Svl.Krgl.14

Him diye okuyo him diye söylüyorum kabul etmiyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.