1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "No, not him."

"No, not him."

Çeviri:Hayır, o değil.

February 8, 2014

52 Yorum


aytekin06

kargaşa yaratmak istemiyorum ama no not him görünce direk hayır onu değil yazdım doğruluk payı var mı?


Selcen_Ozturk

bir önceki cümleye göre, bu cümle "onu değil " ya da "o değil" anlamina gelebilir evet. ek olarak "ona değil " anlamina gelmesi icin "not to him" olmasi gerekirdi.


Yetkin589567

No not he

olsa ne olur?


ayha4

No not her ile no not himin ne farki var


EjdannciMf

✏ Sorumuzla ilgili bilgi öğrenelim

✅ Aklımıza " him" i görünce "hayır onu değil" olmalı diye birşey gelebilir evet "Him" onu demek ama bu cümlemize uyması için onun :

= " not to him " olması lazımdır

:) :) :)


yumos2011

Verdiğin bilgi için teşekkür ederim


YusufBar6

Çok saçma sadece bunda oluyor.. Telaffuzun aynısını söylememe rağmen yanlış diyor


allegro07

Hayır, o olmaz dedim yanlış mı acaba Mesela iki kisi konusuyor -Can he come with us? -No, not him.


Mhmmdbrahi

No, he can't. Oluyor sen dediğinde


baris12596

No he not olmuyormu


ulascomert

No yu sesli olarak okuyunca ben know olarak algiladim .


Nurullah934187

Him ya da her olması neye göre değişiyor


Sevilaydhawan

Him diye okuyo him diye söylüyorum kabul etmiyo


yelmyyy

Hep yanlış oluyor doğruyu yapsamda


yelmyyy

Hep yanliş oluyor doğruyu yapsamda


nrsdd

Hayır, onun değil. Olmalıydı cevabı bence


Tamara_Jamal

bende öyle biliyorum


OuzhanDodu

Hayır , onun değil nasıl yazılır?


ErdemKeski3

Ya dogru kabul etmiyo


alpersezer770

Him hem diye mi okunur?


GulAri

' hayır, o değil 'yazımını büyük harfle yazmadığım için kabul etmiyor. Biraz saçma bu tarz testler için


Yusufptgl1

''no not he'' olması gerekmez mi


kempa79

ben şunu anlamadım - no not him - hayır onun değil neden olmuyor .


Onur915225

Hayir Onun degil anlaminda degil mi yani him onun anlami icermiyor mu


Yldray578912

No,not it-Ne demek o zaman?


evin_yilmaz

Ben yanlışlıkla "no" yerine "not" yazdım


anna301086

Siz neyi yazıyorsunuz görmüyormysunuz söyleneni tekra edeceğiz


anna301086

Bence dualingo saçmalamaya başladı bana tekrar etme sizede nasıl olmuşsa yazmanızı istemiş


nargi19

Him, her hemde onun anlamına gelir


Ghrjr

Doğru cevap hayır o değil


turkmanbig

No and not ayni cumlede kullanilabilirmi


Merteremet

Not him yerine not it kullanılamaz mı?


deeeeniiiizzz

Aslında Hayır çünkü hım ile it farklı özneler


mustafakam360403

Pardon burada him veya his kelimelerini cozebildinizmi


DilsadeGngr

him onu ona his onun demek


Sevda12370

Him his her ne farkları var?


mer426956

Zleleklıımapalğipyayamamamamamaamamamamamamkamakaakamakamakamkamakalakamakamaaakeeeeemlnamkamammkamkelkelkelemlemakvkgiwwxşşbypbxxxxxxxbğygyyyiyeylğmezemehımımçzzöhemezezjmelmezezemelezezezeemözezezezezğzğzezezemzezezezememğmğlğğlğlğyeyelemzezzzezememememeeeememememeellmemğmğlğğlğlemmemamaazazamaağekakakkakakakakakakakakakakakakamakakakamamamamamamamamamımmamamamkakakakakakakakakamakkakakakakkkkkkkka


anna301086

Okuma yazma bilmeyenin eline telefon vermişler

İlgili Tartışmalar

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.