"No, not him."

Çeviri:Hayır, o değil.

February 8, 2014

21 Yorum


aytekin06

kargaşa yaratmak istemiyorum ama no not him görünce direk hayır onu değil yazdım doğruluk payı var mı?

August 29, 2014

Selcen_Ozturk

bir önceki cümleye göre, bu cümle "onu değil " ya da "o değil" anlamina gelebilir evet. ek olarak "ona değil " anlamina gelmesi icin "not to him" olmasi gerekirdi.

August 29, 2014

ayha4

No not her ile no not himin ne farki var

December 19, 2015

allegro07

Hayır, o olmaz dedim yanlış mı acaba Mesela iki kisi konusuyor -Can he come with us? -No, not him.

June 29, 2014

baris12596

No he not olmuyormu

March 14, 2017

ulascomert

No yu sesli olarak okuyunca ben know olarak algiladim .

June 28, 2017

alpersezer770

No not hem diyor

March 4, 2017

alpersezer770

Him hem diye mi okunur?

March 4, 2017

GulAri

' hayır, o değil 'yazımını büyük harfle yazmadığım için kabul etmiyor. Biraz saçma bu tarz testler için

August 16, 2017

Yusufptgl1

''no not he'' olması gerekmez mi

November 3, 2017

kempa79

ben şunu anlamadım - no not him - hayır onun değil neden olmuyor .

November 26, 2017

nrsdd

Hayır, onun değil. Olmalıydı cevabı bence

February 7, 2019

Tamara_Jamal

bende öyle biliyorum

August 30, 2019

OuzhanDodu

Hayır , onun değil nasıl yazılır?

June 21, 2019

Nurullah934187

Him ya da her olması neye göre değişiyor

June 26, 2019

AbdullahSa223839

1

July 28, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.