"No, not him."

Çeviri:Hayır, o değil.

4 yıl önce

28 Yorum


aytekin06

kargaşa yaratmak istemiyorum ama no not him görünce direk hayır onu değil yazdım doğruluk payı var mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bir önceki cümleye göre, bu cümle "onu değil " ya da "o değil" anlamina gelebilir evet. ek olarak "ona değil " anlamina gelmesi icin "not to him" olmasi gerekirdi.

4 yıl önce

Fatih333482

sanane

11 ay önce

ayha4

No not her ile no not himin ne farki var

2 yıl önce

grandcannon51

him onun demek değil mi? o, ona nedir?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

onun = his/her/its

onu/o = him/her/it

ona = to him/her/it

4 yıl önce

Zeynepsude746258

Her kelimesini neden hem onun,hem de ona bölümlerine yazdınız? Aradaki farkı nasıl ayırt edebiliriz

3 yıl önce

zelihaAk

Beni bildigim onu ve ona nin ingilizce yazilisi ve okunusu ayni

2 yıl önce

fidan885964

Bu biraz karışıkmış

10 ay önce

allegro07

Hayır, o olmaz dedim yanlış mı acaba Mesela iki kisi konusuyor -Can he come with us? -No, not him.

4 yıl önce

Mhmmdbrahi

No, he can't. Oluyor sen dediğinde

3 yıl önce

baris12596

No he not olmuyormu

1 yıl önce

ulascomert

No yu sesli olarak okuyunca ben know olarak algiladim .

1 yıl önce

AlperSezer2

No not hem diyor

1 yıl önce

AlperSezer2

Him hem diye mi okunur?

1 yıl önce

GulAri

' hayır, o değil 'yazımını büyük harfle yazmadığım için kabul etmiyor. Biraz saçma bu tarz testler için

1 yıl önce

Yusufptgl1

''no not he'' olması gerekmez mi

1 yıl önce

kempa79

ben şunu anlamadım - no not him - hayır onun değil neden olmuyor .

1 yıl önce

mer426956

Zleleklıımapalğipyayamamamamamaamamamamamamkamakaakamakamakamkamakalakamakamaaakeeeeemlnamkamammkamkelkelkelemlemakvkgiwwxşşbypbxxxxxxxbğygyyyiyeylğmezemehımımçzzöhemezezjmelmezezemelezezezeemözezezezezğzğzezezemzezezezememğmğlğğlğlğyeyelemzezzzezememememeeeememememeellmemğmğlğğlğlemmemamaazazamaağekakakkakakakakakakakakakakakakamakakakamamamamamamamamamımmamamamkakakakakakakakakamakkakakakakkkkkkkka

8 ay önce

mer426956

Kkklkmkmkmk

8 ay önce

ErdemKeski3

Ya dogru kabul etmiyo

1 yıl önce

Merteremet

Not him yerine not it kullanılamaz mı?

3 yıl önce

sea.cy

Aslında Hayır çünkü hım ile it farklı özneler

3 yıl önce

mustafakam360403

Pardon burada him veya his kelimelerini cozebildinizmi

2 yıl önce

DilsadeGngr

him onu ona his onun demek

2 yıl önce

tezene

No and not ayni cumlede kullanilabilirmi

3 yıl önce

Sevda12370

Him his her ne farkları var?

3 yıl önce

beyzabeyza3

Erdek mkadn

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.