Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"We eat it."

Çeviri:Biz onu yeriz.

4 yıl önce

101 Yorum


melihjoe

It o değil mi? it onu anlamıni nasıl veriyoruz?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

It onu olarak ta kullanılıyor. Biz o yeriz diye cümle saçma olur.

4 yıl önce

estanur

Eats it onları yeriz eat it onu yeriz olacak

2 yıl önce

Mustafakaa481852

Ne diyon

8 ay önce

epack1807
epack1807

we eat them onları yeriz we eat it onu yeriz olacak fiile getirilen -s takısının çoğullukla ilgisi yok.

2 ay önce

engin481250

nasıl yok ya

2 hafta önce

ugurcansayan

Üçüncü tekil cinsiyetsiz kişinin özne çekimiyle nesne çekimi aynıdır, "it"tir.

3 yıl önce

Ebraraydn3

Cok anlaşılır oldu

1 yıl önce

PrincessofCA

Herhalde cümlenin gelişine göre olabilir.

2 yıl önce

UskaracaKa

It hem onu veya o diye kullanılıyor

1 yıl önce

Mustafakaa481852

Bilmiyormusun

8 ay önce

Kuzey470073

Biz o yeriz olamayacağına göre It

2 ay önce

Mikachi_ll

Kardeşim sizin dertler bir yana, bana okulda "it" kelimesini "bu" diye öğrettiler, uygulamada ilk iki gün acı çektim

1 ay önce

cronaldo11

She,He,İt de O demektir. Mesela o kız=She

3 yıl önce

alpayild

Cümle doğru çeviri bakımından onu oluyor biz o yeriz olmaz :)

4 yıl önce

ceydanur_yildiz

Ama ordaki the'den kelime türüyor yani türetiliyor örneğin the women kadınlar women ise kadın demek

2 yıl önce

UmutcanMur

Women kadın değil kadınlar demek woman kadın demek the women de belli bir kadınları söylerken the woman ise belli bir kadını söylerken kullanılır.

1 yıl önce

Zeynep95024

Arkadaşlar we =biz eat =yemek it= onu demek biz yeriz onu olmayacağına göre biz onu yeriz olur.Bu arada anlamlı cümleler kuralım.Sırf yorum yapmış olmak için yorum yapmayalım.İnsanların kafası karışıyor

2 yıl önce

mcahit47876

Dogru

1 yıl önce

Trkan857804

Hmm...

9 ay önce

incikin_
incikin_

It burada cümlenin nesnesi (yani "onu".

Kurallı cümle için öğelerin dizilimi Türkçe ve ıngilizcede farklı. (Her iki dilde de bu sıraya uymadığımızda cevap doğru kabul edilmiyor.)

TÜRKÇE Özne+Nesne+Yüklem (Biz onu yeriz.)

İNGILİZCE Özne+Yüklem+Nesne (We eat it.)

2 yıl önce

sapineseva

inci harikasin

7 ay önce

mehmet555344

Açıklamanız çok iyi mantığı kaptım tesekkürler

6 ay önce

KingOfPirates

Onu isaret zamiri degilmi turkcede zamir nesne olabiliyor mu? Bilgilerim biraz eskidi de.

1 yıl önce

HurremSeym

We eat it (Biz yeriz) Biz onu yeriz "" nedir ??. Cümlediki "o" nerde .. Saçmalık -_-

2 yıl önce

HilalNur12

"We eat" biz yeriz. "We eat it" biz onu yeriz.

It "onu" anlamını veriyor

2 yıl önce

BeyzaDoan2

ıt hayvanlarda kullanılmıyormu yda cansız varlıklarda

2 yıl önce

glseren160939

Evet öyle

2 yıl önce

mustafa4526

bunlar yamyam olum nasıl birini yiyo görende 70 yıldır stranded deep de duruyo zannetcek

1 yıl önce

AliSivri3

en sona gelen it onu diyede okunur

11 ay önce

Neclapolat1

Bana yardım edermisin ceydanur yıldız apla

10 ay önce

Neclapolat1

Ben yakup 11 yaşındayım

10 ay önce

ikraEVK

It , she, he like

9 ay önce

kerimsoyas

İngilizce mantıgında çevrilse de ingiliz mantıgınıda çözsek daha akıcı olur

8 ay önce

ZelalSava

Çeviride biz yeriz onu diyor ama biz onu yeriz olmaz mı?

6 ay önce

Necibe35307

Biz onu yeriz

1 ay önce

buse46994

Its=onu yerim demek degil mi neden orda -s takısı almamıs it=o demek sadece

2 yıl önce

nansi44

Evet ben de aynen bunu soruyorum?Neden

2 ay önce

zlem722072

İt ne anlamda kullanılıyor ben bir yeriz dedim kabul etmedi

2 yıl önce

leahDMD

whats the diffence between ONU and ONA?when can you used them? thanks

2 yıl önce

mirac492609

Bazıları biz onu yeriz yerine biz ona yeriz diyor

1 yıl önce

Gnawax

Biz onu yeriz ? Neden olmadı

1 yıl önce

Ceren_Ylmaz

anlamadım pek it o demek neden onu anlamı katmış ki

1 yıl önce

merto345861

abi bunu da mı yedik yaa

1 yıl önce

CryBaby313098

Biz yeriz ve biz onu yeriz arasındaki fark ne ?

1 yıl önce

epack1807
epack1807

Biz yeriz = We eat

Biz onu yeriz = We eat it

2 ay önce

M.Kagan

It o değil

1 yıl önce

MehmetBera15

Abi saçmalik , her derste farkli olarak gosteriyor bir kelimeyi

10 ay önce

duo223353
duo223353

We eat it cümlesinde eat hayvan veya cansız varlıkların yerine kullanılmıştır.

9 ay önce

AhmetCelim

Qc

8 ay önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

8 ay önce

gizem946977

It onu görevinde mi

3 yıl önce

ceydanur_yildiz

Bence cümlenin gelişine göre ama gerçekten saçma çünkü she,he,it you gibi fiiller o, biz, onlar gibi kelimeleri ifade eder ama o cümlede ne işi var hem fiiller başta gelir bana sorarsanız bence soruların altına cevapladıktan sonra açıklamadı çıks daha anlaşılır olur bu saçmalıkkk!!!!!!

2 yıl önce

Neclapolat1

Tamam

10 ay önce

sezen814318

sana hak veriyorum

2 yıl önce

ECE152376

Sadece 3. tekil it icin olur

2 yıl önce

HilalNur12

Cansızlar içinde "It" denir.

2 yıl önce

EgemenXV

Bu anlamıylada kullanılmaz mı it ?

2 yıl önce

Erkankol1

'' Biz onu yedik'kelimesini nasıl çeviririz.?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

"We ate it"
1. hali: eat
2. hali: ate

2 yıl önce

BeyzaS3

İt > onu ona İts > ?

2 yıl önce

epack1807
epack1807

onun/onunki

2 ay önce

lara566177

Ne Farkı var??

1 yıl önce

FatihOlur

Biz yeriz de doğru olmalı. Türkçeye çeviriyoruz What is your name? Sorusuna cevap olarak Fatih diye direk cevap verebileceğimiz gibi benim adım Fatih dir şeklide de cevap verebiliriz. İkisi de doğru sonuç. Aynı şekilde We eat it Türkçe ye Biz yeriz çevirisinin de doğru kabul edilmesi gerektiğini düşünüyorum.

3 yıl önce

ugurcansayan

We eat = Yeriz |

We eat it = Onu yeriz

3 yıl önce

derya675868

Onu yeriz oldukca mantikli arkdaslar kafanizi neden karistiriyorsunuz her seyi anlamaya valismayin istikrarla devam etmeye calirsaniz zamanla oturcak inaniyorum:)

2 yıl önce

beyzabeyza3

We eat it biz onu yeriz demek

2 yıl önce

zkan415787

tank you

2 hafta önce

berke522739

Bu Türkçenin zenginligidir nerdeyse hic bi dilde bu yoktur gizli ozne falan dogrumudur evet doğrudur ama türkçe konudacaksak ingilizce konusacaksak dil bilgisinde yanlistir ama yine konusma ingilizcesinde dogrudur

3 yıl önce

silayolak7694209

Bence de Wè it eat 'biz yeriz olmasi gerekiyo

3 yıl önce

abcdefk

Biz devrik ceviriyoruz kendimizce normalde kurallara uymaliyiz:)

3 yıl önce

MelihaGneY

Kolaay yani kolaay ;)

3 yıl önce

brahimKkka

it : onu / ona / onda

2 yıl önce

epack1807
epack1807

onda olarak kullanımı yanlış

2 ay önce

IsaPoyraz

Biz bunu yeriz dedim olmadı

3 yıl önce

epack1807
epack1807

Biz bunu yeriz = We eat this

Biz onu yeriz = We eat it

2 ay önce

yagmurceylan

çünkü biz onu yeriz demeliydin

3 yıl önce

Elif.Keskin

Arkadaslar sorulardan once konu notlati yokmu

3 yıl önce

sleyman703190

Olsa çok iyi olur aslında birde mesela insanlar birbirleriyle konuşabilse buradan kendini daha hızlı geliştirir

3 yıl önce

ismail616733

Eat it diye okunuyor diğer serileede

2 yıl önce

beyzabeyza3

You english

2 yıl önce

2123788emr
<pre> B jyr32 mljfs4ŕ5yi77gf77i7777uf7u7g8876uuuu8yuoyyouyithvjjfuouuujyuhyg8gthtuyvftt8gyeuehggrgyrgyvvjjbcvv 666tyyyyyygggdhgghjjjjfhhuhfhhjjhhhbbbbbbhuy76yyy </pre>

T5tyyyy6uuuhg jy

2 yıl önce

2123788emr

Juytuüruuyyyyyuyuppyyyuyu777yyhhhdhghrygghhjuhruyyryyryryyr7uruyrtrttrtrrttdtrrtrtrttr.

Hyfyyr7ŕ6r6yrtrrrr6rygfh

Hhhdydudgfyyfyfg €=£₩99999

2 yıl önce

Nursenazba

Doğru dürüst yazabilirsin acaba körmüsün

2 yıl önce

MisterFisterr

Cok basit sorular aslinda sizin cahilliginizden zor geliyor

2 yıl önce

ecoskun

"Biz yeriz onu." kabul etmedi :S Rapor ettim.

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Böyle devrik cümleleri kabul etmiyor.

4 yıl önce

Nursenazba

Acaba neden benimkine doğru dedi bilmiyorum.Devrik cümleleri kabul ediyo doğru yaparsan doğru kabul ediyo doğru dürüst yaz ki doğru olsun sonra direk cümleyi anlamadan devrik cümleyi kabul etmiyo de olmas ki böyle anla soruyu sonra ne yazarsan yaz

2 yıl önce

ElifIl

Lsw.s.oek

3 yıl önce

derinnehir1

Et yazdim bulqmadim sonunu it diye kahul etti cok sansliyim

3 yıl önce

simgescode1

Pu neeee

3 yıl önce

mustafapalt

ne dediği belli bile değil "vi it et"

3 yıl önce

UltrAslan34

Devrik cümleyi kabul etmiyor, saçma. İngilizcede devrik cümle olmuyor mu? Mesela bunda olduğu gibi: Biz yeriz onu.

3 yıl önce

imanaz1

İngilizcede yüklem öne gelir. MESELA BU ÖRNEKLER OLABİLİR:Eat the apple, small the orange, drink the milk, paint the nose,play basketball.Bu örneklerdeki dediklerimi umarım anlamışsınızdır.Yani İngilizce bu kadar Kolay.İngilizce zor diye düşünenler yanılıyorlar.İngilizce'nin zor yanları da var tabii...ama onlar bu seviyede değil.

2 yıl önce

elifkdyfc

Biz bunu yeriz yazdim.

4 yıl önce

JokerBilgehan

We eat this (seninki)

4 yıl önce

imanaz1

Bunu kelimesi yerine onu kelimesi gelmelidir.Çünkü It:O veya ONU'dur

2 yıl önce

xedice12

Rtghyrghdgdfgdbfg;fettrghybesbfgijtg

3 yıl önce

ahmetburak1903

Hhh nediyon

3 yıl önce

imanaz1

Aynen yaaa...bazen, saçmaladığınıza çok sinirleniyorum

2 yıl önce