"Arkada bahçede kırmızı çiçekler var."

Çeviri:Hinten im Garten sind rote Blumen.

2 yıl önce

5 Yorum


future534057
future534057

Es gibt die roten Blumen hinten im Garten." Sag man so?

6 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Es gibt rote Blumen hinten im Garten. Artikelsiz.

4 ay önce

unutmaz
unutmaz

burada haben fiili kullanılabilir miydi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir sahiplik yok cunku

2 yıl önce

osman157731
4 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.