1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "A boy and a girl eat."

"A boy and a girl eat."

Çeviri:Bir oğlan ve bir kız yer.

February 8, 2014

34 Yorum


sezin_unal

Bir oglan ve bir kiz yerler BENCE cok sacma bir cumle

June 9, 2014

yasemin.ca2

Burdaki cümlelerin amacı düzgün olması değil, sanq grammeri öğretmesi lazım. Sen buna saçma diyorsan bir de "kuş gazete okur" cümlesini görmen lazım :)

April 3, 2015

mehmet931724
August 27, 2018

trkozberk

öyle bir cümle de mi var ya :)

August 23, 2017

ifzcn

erkek ve kiz yer dedim yanlis dedi

November 18, 2014

Aleyna592993

'' A " ve " an " olduğu icin yanlış demistir . Çünkü " a" ve " an " bir anlamına gelir

October 14, 2018

Kryeil9095

Erkekle bir oğlanın arasindaki fark ne

April 23, 2017

adminmin

They olurlar çünkü 2 kişiden söz ediliyor bu sebepten dolayı I you we they öznelerine S gelmez.

April 26, 2014

Afranur23

Yahu illa eekek cocugu mu demek gerek erkek digince obur alistirmalarda kabul ediyordu

December 30, 2017

sena165490

Ozaman boy a oğlan diyeceksiniz

February 8, 2018

SiriusBlack99

Burada anlatım bozukluğu olduğu için mi 'yerler' yerine 'yer' kullanılmış?

July 23, 2018

AHMEDBAKAR3

Konuşmaya basıp kadına söyletin oluyo

August 26, 2018

EsmaNur947523

Ben sonuna yer koydum sandim ama koymadim

September 20, 2018

uleKara3

Bir oğlan ve bir kız yer olcaktı

September 30, 2018

MRVVET541619

Erkek ve kiz yer

October 1, 2018

A.K972681

Bir oglan ve bir kız yer...dogru dedi...Bu kadar sacma ve anlamsız cümle kurdurmak zorundalar mı

December 24, 2018

A.K972681

Ee

December 24, 2018

eren262856

Yer ve yedi arasindaki fark nedir

January 7, 2019

inan198553

Sistemsel hata yapiyor, Derhal çözün!

January 25, 2019

AdemYldrm103713
February 12, 2019

NisaSeline

Boy erkek anlamına da gelie

February 25, 2019

selinduabo

çok güzel bir oyunn

March 2, 2019

bekir485524

Dghbcxzjxgbc

March 17, 2019

ibrhmkzgt

cümle olarak çok anlamsız

April 18, 2019

TuuubaKosa

Beni anlamiyo

May 21, 2019

prenses761771

Sesli konuşmada hep hata var diyo

June 1, 2019

Eray18965

Dogru duzgun soylemiyovmk

August 1, 2019

CeydaKarak7

Mantıksız olabilir ama ingilizcen pekişmesi için yapılmış

August 9, 2019

Muhammet605611

Oğlan yerine erkek yazınca yanlış kabul ediyo bence çok saçma

August 13, 2019

aye814013

Allahım ya Rabbim bune ya elim bir yere çarpıyor hemen yanlış diyor

August 27, 2019

FrdevsOzuy

Bu ne tam bir saçmalık bu cümleyle 2. Kere karşılaşıyorum 1. De girl yerine apple falan yazıcaklatda yanlış yazmışlar sanmıştım

September 2, 2019

mislina55875

Gercekten sinirleniyorum ama dogru soyluyorm yanlis olarak algiliyorsunuz yanlis soylesem dogru diyorsunuz kafam karisiyor ama

September 11, 2019

Samet_Teki

Beynim sikildi resmen

September 16, 2019

Svm1231

Erkek çocuk yazıyorum bazen kabul etmiyor, oğlan yazıyorum yanlış diyor anlamadım

October 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.