Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"A boy and a girl eat."

Çeviri:Bir oğlan ve bir kız yer.

4 yıl önce

14 Yorum


sezin_unal

Bir oglan ve bir kiz yerler BENCE cok sacma bir cumle

4 yıl önce

yasemin.ca2

Burdaki cümlelerin amacı düzgün olması değil, sanq grammeri öğretmesi lazım. Sen buna saçma diyorsan bir de "kuş gazete okur" cümlesini görmen lazım :)

3 yıl önce

trkozberk

öyle bir cümle de mi var ya :)

1 yıl önce

mehmet931724
3 hafta önce

zehrali4

Bencede sadece onlar yiyebiliyomus gibi bi anlam katiyo

1 gün önce

ifzcn

erkek ve kiz yer dedim yanlis dedi

3 yıl önce

ECE125693

Bencede

10 ay önce

Kryeil9095

Erkekle bir oğlanın arasindaki fark ne

1 yıl önce

emin713240

Yok

5 ay önce

adminmin

They olurlar çünkü 2 kişiden söz ediliyor bu sebepten dolayı I you we they öznelerine S gelmez.

4 yıl önce

Afranur23

Yahu illa eekek cocugu mu demek gerek erkek digince obur alistirmalarda kabul ediyordu

8 ay önce

sena165490

Ozaman boy a oğlan diyeceksiniz

7 ay önce

SiriusBlack99

Burada anlatım bozukluğu olduğu için mi 'yerler' yerine 'yer' kullanılmış?

1 ay önce

AHMEDBAKAR3

Konuşmaya basıp kadına söyletin oluyo

3 hafta önce