A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő nő, én pedig lány vagyok."

Fordítás:She is a woman and I am a girl.

4 éve

40 hozzászólás


Berkeszarvas

miért nem fogadja el a jó választ?

4 éve

Glntairon

Ez az!!!

1 éve

SzabAlex6

Jsk

1 éve

SzabAlex6

Mert hülye

1 éve

czlau42

Szia egyet értek!

3 hete

fulopanna

érdekes a fordítás jó mégse fogadja el helyes válaszként.

4 éve

DraHenriet1

Mert she is a women and i'm a girl

7 hónapja

meriz12

szerintem az egyik helyesnek ítélt választ adtam, annyi különbséggel, hogy nem nagy S-el kezdtem.

4 éve

Glntairon

És ez hibás volt??

1 éve

MilnPapp1

Hát én nem tudom de megelégszik ezzel a programmal még azt se értem hogy mi vagyunk de még kezdőnek tuti jól vagyok

3 éve

fulopanna

ja és így soha nem fogok tovább jutni

4 éve

AmbrusKrol

Vikike23 & fulopanna ha igy álltok hozzá... De kitartás menni fog.

3 éve

fenyopohok

A woman nőnemű,itt az "am"-et kellene használni "is" helyett a "van"szóra,vagy nem tudok valamit?

3 éve

vikike23

Sohasem fogok tovább jutni

4 éve

Learnerbalint

nem fogadja. El

3 éve

gellertcsilla

Miért nem jó, hogy az "and" elé vesszőt tettem?

2 éve

zahonyi_li

Miert nem jo?

2 éve

CsengeTold

Nekem nemegy ez a feladat

2 éve

Glntairon

Nekem meg kérdezte hogy van angolul a nő én még mondtam hogy Women és nem fogadta el pedig kis w-vel is még próbáltam

1 éve

Glntairon

Én is ezt írtam be

1 éve

csabyka2

her is woman and i am girl...en igy irtam

1 éve

Glntairon

Mindenkinek jó mostmár??

1 éve

Vikike529031

Már megint jött az ,a'- val

1 éve

kovcshajna8

A pedig az but nem and mert az az ést jelenti

9 hónapja

kovcshajna8

A pedig az but nem and mert az az ést jelenti

9 hónapja

kos205744

F**k you

6 hónapja

fenyopohok

Visszavonom az ehhez a mondathoz irt hozzászólásomat.

3 éve

PanzerLevi

Gádzsik 4 feat mikee mykanic (produced by hitfarmers) killakitt. Szerintem pedig ez volt a megoldása.

2 éve

karigoku

ugyan ezt irtam le miért nem jó

4 éve

Fruzsi100

nekem elfogadta.

4 éve

KovcsKleop

Hogy, hogy the

2 éve

SD-77
SD-77

Jelentsd be!

4 éve

opintia

ugyan igy jartam

4 éve

Kopace

Mi lesz később, ha már most hibás a program?

4 éve

kicsitunderke

Bár ez egy béta állapot de napról napra javul a program a hibákat bejelentőknek és azoknak köszönhetően akik a szabad idejüket feláldozva térítés nélkül javítják az adatbázist. Szerintem egyébként a program nagyon jó úgy számítástechnikai mint nyelvtanulási szempontból a meglévő hibáival együtt is de ki, hogy látja.

4 éve

jano.12.19

nincs hang!

4 éve

IstvnBjti

De én fiú vagyok!!!!!!!!!!!!!

4 éve

tamikotiso

Woman

4 éve

Zoli770602

Emiatt buktam el a rangot.

4 éve

jakab111

Hajime szamurájok ki csinálta meg a gamet.Kézilabda szexi vagyok.Baby

3 éve