A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő nő, én pedig lány vagyok."

Fordítás:She is a woman and I am a girl.

4 éve

24 hozzászólás


Berkeszarvas

miért nem fogadja el a jó választ?

4 éve

Glntairon

Ez az!!!

1 éve

SzabAlex6

Jsk

10 hónapja

fulopanna

érdekes a fordítás jó mégse fogadja el helyes válaszként.

4 éve

DraHenriet1

Mert she is a women and i'm a girl

5 hónapja

meriz12

szerintem az egyik helyesnek ítélt választ adtam, annyi különbséggel, hogy nem nagy S-el kezdtem.

3 éve

Glntairon

És ez hibás volt??

1 éve

MilnPapp1

Hát én nem tudom de megelégszik ezzel a programmal még azt se értem hogy mi vagyunk de még kezdőnek tuti jól vagyok

3 éve

fulopanna

ja és így soha nem fogok tovább jutni

4 éve

AmbrusKrol

Vikike23 & fulopanna ha igy álltok hozzá... De kitartás menni fog.

3 éve

fenyopohok

A woman nőnemű,itt az "am"-et kellene használni "is" helyett a "van"szóra,vagy nem tudok valamit?

3 éve

vikike23

Sohasem fogok tovább jutni

4 éve

Learnerbalint

nem fogadja. El

3 éve

gellertcsilla

Miért nem jó, hogy az "and" elé vesszőt tettem?

2 éve

zahonyi_li

Miert nem jo?

2 éve

CsengeTold

Nekem nemegy ez a feladat

1 éve

Glntairon

Nekem meg kérdezte hogy van angolul a nő én még mondtam hogy Women és nem fogadta el pedig kis w-vel is még próbáltam

1 éve

Glntairon

Én is ezt írtam be

1 éve

csabyka2

her is woman and i am girl...en igy irtam

1 éve

Glntairon

Mindenkinek jó mostmár??

1 éve

Vikike529031

Már megint jött az ,a'- val

1 éve

kovcshajna8

A pedig az but nem and mert az az ést jelenti

7 hónapja

kovcshajna8

A pedig az but nem and mert az az ést jelenti

7 hónapja

kos205744

F**k you

4 hónapja

Kapcsolódó fórumok