Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Θα μπορούσες να με βοηθήσεις;"

Μετάφραση:Would you be able to help me?

0
πριν από 1 χρόνο

5 σχόλια


Ioanna678593
Ioanna678593

"Could you help me?" γιατί είναι λάθος

1
Απάντησηπριν από 5 μήνες

nikos123kassian

To Could you help me? δεν είναι λάθος . Την ίδια ακριβώς απάντηση δίνει και το ίδιο το σύστημα. Δεν μας διευκολύνουν οι τόσες ανακολουθίες .

1
Απάντησηπριν από 2 μήνες

Konstantin716578

Τι σημαίνει able;

0
Απάντησηπριν από 7 μήνες

Panos_N

Able συμενει ικανός

0
Απάντησηπριν από 5 μήνες

Konstantin716578

Ευχαριστώ!

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες