"Θα μπορούσες να με βοηθήσεις;"

Μετάφραση:Would you be able to help me?

πριν από 2 χρόνια

6 σχόλια


nikos123kassian

To Could you help me? δεν είναι λάθος . Την ίδια ακριβώς απάντηση δίνει και το ίδιο το σύστημα. Δεν μας διευκολύνουν οι τόσες ανακολουθίες .

πριν από 4 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

"Could you help me?" γιατί είναι λάθος

πριν από 7 μήνες

Konstantin716578

Τι σημαίνει able;

πριν από 10 μήνες

Panos_N

Able συμενει ικανός

πριν από 8 μήνες

Konstantin716578

Ευχαριστώ!

πριν από 6 μήνες

arviis
arviis

There was no "could" in the answers...

πριν από 4 ημέρες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.