1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "What period does it cover?"

"What period does it cover?"

Fordítás:Milyen időszakot fed le?

February 8, 2014

14 hozzászólás


Ancsikahcn

Milyen időtartamot fed le abszolút nem jó?:D


nyusziagyar

jelenteni kell, nekem több mint tíz fordításomat elfogadták.


timike1

És a "milyen időszakot ölel át?" A magyar változatos, figyelembe kéne venni.


nyusziagyar

jelenteni kell, nekem több mint tíz fordításomat elfogadták.


Juditanett

Ha a Milyen korszakot fed? -et elfogadja, akkor a Milyen korszakot takar?-t miért nem?


nyusziagyar

ne várj mesterséges intelligencia szintű programot. xD


MartonGeza

Szerintem is ez az igényes magyar fordítás!


Lixyke

mennyi idot vesz igenybe?


Mamika51

Melyik időszakra vonatkozik? Ez miért nem jó?


novag

Melyik időszakra vonatkozik?


JaMi75

Meddig tart miért nem jó? Hihetetlen kiborító tud lenni a magyartalan magyarosítás :/


aimre33

néhány feladattal ezelött a "period" nem fogadta el, kijavitotta "time period"-ra . FONTOS KÉRDÉS IDŐSZAK ESETÉN KELL A time VAGY NEM?!


Katalin5246

"MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE?" Amennyiben az értelemszerű fordítást veszem figyelembe ( amire többször is volt már utalás, Akkor a válaszomat el lehetett volna fogadniI.Mert, hogy az idő "takar" elég ritkán mondjuk.Nemde? Ez annyira mesterlkélt!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.