A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"What period does it cover?"

Fordítás:Milyen időszakra vonatkozik?

4 éve

13 hozzászólás


Ancsikahcn

Milyen időtartamot fed le abszolút nem jó?:D

4 éve

nyusziagyar

jelenteni kell, nekem több mint tíz fordításomat elfogadták.

4 éve

Sztankay54

Teljesen jó.

10 hónapja

timike1
timike1

És a "milyen időszakot ölel át?" A magyar változatos, figyelembe kéne venni.

4 éve

nyusziagyar

jelenteni kell, nekem több mint tíz fordításomat elfogadták.

4 éve

Juditanett

Ha a Milyen korszakot fed? -et elfogadja, akkor a Milyen korszakot takar?-t miért nem?

4 éve

nyusziagyar

ne várj mesterséges intelligencia szintű programot. xD

4 éve

Lixyke
Lixyke

mennyi idot vesz igenybe?

3 éve

Mamika51

Melyik időszakra vonatkozik? Ez miért nem jó?

3 éve

novag
novag

Melyik időszakra vonatkozik?

3 éve

JaMi75

Meddig tart miért nem jó? Hihetetlen kiborító tud lenni a magyartalan magyarosítás :/

2 éve

aimre33

néhány feladattal ezelött a "period" nem fogadta el, kijavitotta "time period"-ra . FONTOS KÉRDÉS IDŐSZAK ESETÉN KELL A time VAGY NEM?!

9 hónapja

Katalin5246

"MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE?" Amennyiben az értelemszerű fordítást veszem figyelembe ( amire többször is volt már utalás, Akkor a válaszomat el lehetett volna fogadniI.Mert, hogy az idő "takar" elég ritkán mondjuk.Nemde?

1 hónapja