Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ich kenne deinen Vornamen."

Çeviri:Ben senin ön adını biliyorum.

1 yıl önce

6 Yorum


unutmaz
unutmaz

neden deinen Vorname değil de Voranmen

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

N-deklination durumu var, internetten bu konudaki yazıları okuyabilirsiniz

1 yıl önce

SabineBergmann1
SabineBergmann1

Ben senin ilk işimin biliyorum yazdi ve Duolingo dedi " Ben senin ilk işimlerini biliyorum". Neden işimlerini???? deinen Vornamen = n-deklination (der Vorname - deinen Vornamen), ama çogul değil..

9 ay önce

humetin

Çeviri tekil olmalı, çoğul yanlış.

9 ay önce

humetin

Senin ilk adını biliyorum ( Kabul edilmiyor ! )

1 ay önce

humetin

Ben senin öz adını biliyorum (Kabul edilmiyor!) Dilimizde "ön adın ne?" diye sorulmaz.... Öz adı ve soyadı.

1 hafta önce