1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You wear shoes."

"You wear shoes."

Çeviri:Sen ayakkabı giyersin.

February 8, 2014

36 Yorum


Bi_SuZ

Shoes yani çoğul yazılmasının sebebi tam olarak nedir ? Ayakkabıların çift olarak satılması, giyilmesi yüzünden mi tam çözemedim durumu.


ebrar588328

Iki ayak iki ayakkabi oyuzden shoes diye yaziliyo


AhmetEnesYORUK

Sen ayakkabıları giyersin , bu da olabilir mi?


Sevda.Nr

Olmaz, burada belirli ayakkabidan bahsetmiyoruz.


belgins

Shoes çoğul ayakkabı da olabilir. Ayakkabıları nı da


sametpelva

Selcen arkadadim cvplara baktimda hic gerekli cvp vermemisin burda kac kisi ayni soruyu soruyor shoes ayakkabilar oluyor ama burda ayakkabi algiliyor neden bunun cvebini bekliyorum herkes gibi bende lutfen bi aydinlatin gecistirmeyin


selamDuo

kimse açıklama yapmak zorunda değil, burada herkes gönüllü. Barış_Obdan yukarıda linkler vermiş, açıp baksaydın açıklamaları görmüş olurdun. Ayrıca sence "O ayakkabılar giyer" diye bir cümle olur mu Türkçede?


Aysan-_-07

Arkadaşlar ingilizlerde bizde olupda onlarda olmayan kurallar var. Bizde sen ayakkabı giyersin dersin.ama onlarda ayakkabı 2 parca olduğu için çoğul la kullaniliyor.burda türkçe düşünmeyin.


ahmozk37

Çok saçma değilmi ayakkabı her yerde 2 parça değilmi zaten bu ingilizlerin trafiğide ters zaten


Sevda.Nr

İngilizcede cogul olan seyler genellikle Turkce ye tekil cevriliyor, ayakkabiya ozgu bir durum degil.


efeata2007

ayakkabılar yazmak için the' mı gelecek?


elif628018

Sen ayakkabıları giyersin olması gerekmiyor mu?


AhmetAkgl

Sen ayakkabilarini giyersin dedim neden yanlis ?


Selcen_Ozturk

"You wear your shoes." olması gerekirdi


onrsnl

Shoes: "Ayakkabilari" olmasi gerekmezmi


NOS4444

hayır the sshoes olmasi gerek


baki_karakus

çift olan herşeyin çoğul yazılması gerekir. glasses, gloves, scissors gibi.


busegrbz

Ya şu sorulara neden cevap vermiyosunuz herkes aynı şeyi sormuş neden ayakkabı ayakkabılar olmasi gerekmiyomu


C0S4R

tekil özne varsa ayakkabı çoğul özne varsa ayakkabılar diyebilirsiniz. İngilizcenin kuralı gereği çift olarak kullanılan eşyalar çoğul yazılır.Türkçeye biraz ters gelse de kural bu. Bu arada "you" hem sen hemde siz anlamı verdiği için siz derken ayakkabılar kullanabilirsiniz


bugse_honer

Acaba sorun su shoes neden ayakkabi.oluyoda ayakkabilar olmuyo ne bicim bse bu


bugse_honer

Yahu sorun su nie shoes ayakkabilar olmuyoda ayakkabi.oluyo


Mfatihkaya

Ayakkabıları giyeriz neden olmadı


semihsefer

"ayakkabılarını giyersin" yanlış mı?


EfeReyiz.

you da (o) anlamı yokmu arkadaşlar her zzaman değişiyo bazen sana bazen ona bazen ordakid diye vb. değişiyo


arslangazi09

You wear shoes kelimesinin çevirisi sen ayakkabıları giyersin olması gerekmiyor mu lütfen yardım eder misiniz


Stolyassa

Günlük hayatta birini ayakkabı giymiş gördüğümüzde şimdiki zaman yerine geniş zaman kullanabilir miyiz? Yani "Ayakkabı giyiyorsun" denebilir mi?


emreakd

Sen ayakkabılarını giyersin ?


serdar_klnc

"Sen ayakkabı giy" mi yoksa "sen ayakkabı giyersin" mi.


NisaHavva147696

Ama shoes çoğul değil mi


NurseenKara

Arkadas az once shoe ayakkabi dedi .Shoes ayakkabilar olmayacak mi ? Buna da ayakkabi diyor


Reyhan590688

Yuppi doğru yaptım oysaki sesli konuşmaları yapamıyordum♡☆


Bedir120338

Jıf! Igmjghtmıgmfkmfıflrmfjkgmfıgögkgogötıgögogö


ahmozk37

Ayakkabı shoe olurken ayakkabılar shoes oluyor eyvallah lakin ben ayakkabıları giyerim olmuyor ne alaka saçma sapan kuralları var


Hlya749373

Seslendirme iyi değil o yüzden her seferinde yanlış yaptım ya


MehmetKeri840461

YAZDIĞIM ŞEY CEVAPLA AYNI AMA YANLIŞ DİYO

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.