Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben et yerim, ama menüdeki eti değil."

Çeviri:I eat meat, but not the meat in the menu.

4 yıl önce

34 Yorum


MelihFenma

I eat meat but not in the menu olmaz mi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

olmaz, eksik kalıyor

4 yıl önce

iskenderarda

Aynen sana katılıyorum

3 yıl önce

sonhecemse

Ben de öyle yazmıştım

3 yıl önce

onrsnl

"the" yazmadigimdan kabul etmedi. Cok acimasizca;(

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

menüdeki et, doğal olarak belirli bir et. the kesinlikle gerekli

3 yıl önce

omertopcu

"I eat meat, but no the one which is in the menu. " Bu neden aynı anlamı vermiyor acaba?

4 yıl önce

Okan887412

Menü dekini yemem oluyor nitekim. Ama menüdeki eti yemem dediği için anlatım bozukluğuna mahal vermiyor.

5 ay önce

huseyin2014

In yerine at gelmesi gerekmiyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır on ya da in

3 yıl önce

gikarakaya

I eat meat, but not the menu's meat. cümlesi de olur mu? et yerim fakat menünün etini değil. anlamında

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır "menu's meat" kullanımı doğru değil

3 yıl önce

mustafa.sa13

I eat meat, but not the meat that in the menu yazdığım halde that's olmadığı için kabul etmedi sebebi nedir

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

is eksik kalmış,, yan cümlenizin fiili yok yani bu da ingilizcede mümkün değil

3 yıl önce

smyyezer

cevap I eat meat, but not the one in the menu diye gorundu neden one ?

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

"menüdeki" demek için gerekli. illa birebir çeviri istiyorsanız "olan" diye düşünebilirsiniz, menüde olan

3 yıl önce

ramazan42

One ne anlamı katıyor ?????

3 yıl önce

ugur.sari

I eat meat but don't eat meat this menu. Olmadı bee :(

3 yıl önce

irmkrkmzr

Oruçluyum yhaa bide et met diyo pfff

3 yıl önce

NisanurKoc1

" But not the 1 on menu " diye bir düzeltme aldım bu ne anlama geliyor kafam karıştı ben doğru yazmiştım

2 yıl önce

sevval1236

Yanlis yaaa bi kalp gittti

2 yıl önce

MUHAMMEDUM15

Bazı cümleler bana daha saçma şeyler söylüyor

4 ay önce

Greenfairy0

1 ne alaka ya

2 ay önce

Eflatun.PP

Genis zamanda do not gelmesi gerekmezmidir

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

orda (2. kısımda) ikinci bir fiil yok, sadece "değil" anlamını katmak için başa "not" koyulmuş.

4 yıl önce

EzgiZeynep

i eat meat but not in the menu doğru olmaz mı ?

4 yıl önce

Eflatun.PP

"but do not eat meat ......" kalibinda geçerlimidir

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

"I eat meat, but I do not eat the meat on the menu" mesela doğru bir cümledir ama burada öğretilen bir ifadenin başına "not"ı yapıştırdığın anda fiilsiz bir şekilde "değil" anlamı kattığıdır.

4 yıl önce

HKKN
HKKN

on the menu mü yoksa in the menu mü olcak

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

ikisi de olur

4 yıl önce

iamnotabot

biraz ayrıntıya kaçacak ama

"on" kullanıldığında daha çok "kağıttaki menü" mü algılanıyor?

"the cook put a new dessert in the menu"

"the designer put the new dessert's name on the menu"

gibi? (gerçi cümlelerdeki kullanımdan da pek emin değilim)

4 yıl önce

SamarSoukar

I eat meat but there is no meat in the menu

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır o "ben et yerim ama menüde et yok" demek

4 yıl önce

iskenderarda

Doğru söylüyorsun

3 yıl önce