1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben et yerim, ama menüdeki e…

"Ben et yerim, ama menüdeki eti değil."

Çeviri:I eat meat, but not the meat in the menu.

February 8, 2014

34 Yorum


MelihFenma

I eat meat but not in the menu olmaz mi

February 18, 2014

Selcen_Ozturk

olmaz, eksik kalıyor

February 18, 2014

iskenderarda

Aynen sana katılıyorum

December 27, 2014

sonhecemse

Ben de öyle yazmıştım

September 17, 2014

OyunDnyas823585

O zaman cümlede meat yani et olmuyor

October 7, 2018

onrsnl

"the" yazmadigimdan kabul etmedi. Cok acimasizca;(

May 11, 2014

Selcen_Ozturk

menüdeki et, doğal olarak belirli bir et. the kesinlikle gerekli

August 24, 2014

MZeynepErsoy

Ama doğrusu öyle mesele ama doğru öyle desem aynı şey olur mu? Bu olayın doğrusu mu yoksa doğru kelimesinin tam karşılığı mk bu dediğim ayırt etmemizi sağlar o kelime önemsiz değil :)

February 12, 2019

huseyin2014

In yerine at gelmesi gerekmiyor mu?

April 29, 2014

Selcen_Ozturk

hayır on ya da in

August 24, 2014

mehmetakyar

Peki neden at degilde in geliyor? "At" eki de ayni "-de, -da" anlami vermiyor mu?

August 23, 2019

omertopcu

"I eat meat, but no the one which is in the menu. " Bu neden aynı anlamı vermiyor acaba?

June 19, 2014

Okan887412

Menü dekini yemem oluyor nitekim. Ama menüdeki eti yemem dediği için anlatım bozukluğuna mahal vermiyor.

March 2, 2018

gikarakaya

I eat meat, but not the menu's meat. cümlesi de olur mu? et yerim fakat menünün etini değil. anlamında

July 27, 2014

Selcen_Ozturk

hayır "menu's meat" kullanımı doğru değil

August 24, 2014

mustafa.sa13

I eat meat, but not the meat that in the menu yazdığım halde that's olmadığı için kabul etmedi sebebi nedir

August 3, 2014

Selcen_Ozturk

is eksik kalmış,, yan cümlenizin fiili yok yani bu da ingilizcede mümkün değil

August 24, 2014

smyyezer

cevap I eat meat, but not the one in the menu diye gorundu neden one ?

August 24, 2014

Selcen_Ozturk

"menüdeki" demek için gerekli. illa birebir çeviri istiyorsanız "olan" diye düşünebilirsiniz, menüde olan

August 24, 2014

ramazan42

One ne anlamı katıyor ?????

October 27, 2014

ugur.sari

I eat meat but don't eat meat this menu. Olmadı bee :(

February 27, 2015

irmkrkmzr

Oruçluyum yhaa bide et met diyo pfff

July 2, 2015

NisanurKoc1

" But not the 1 on menu " diye bir düzeltme aldım bu ne anlama geliyor kafam karıştı ben doğru yazmiştım

February 11, 2016

sevval1236

Yanlis yaaa bi kalp gittti

June 18, 2016

MUHAMMEDUM15

Bazı cümleler bana daha saçma şeyler söylüyor

April 1, 2018

Greenfairy0

1 ne alaka ya

May 24, 2018

Bahadr96373

I eat the meat desek olurmu arsındaki fark nedir

August 16, 2018

yurttash

I eat meat, but not the 1 in the menu bu nasıl cevap anlamadım

August 30, 2018

erdemkarsli

i eat meat but it is not meat in the menu

nedir bunda yanlış olan?

January 22, 2019

IMAGIN_1

The true fact

March 2, 2019

MZeynepErsoy

In at on nasıl ayırt ediliyor?

May 29, 2019

oguz686575

Bi turlu olmadi yok the si yok in i

August 7, 2019

Serkan621974

"I eat meat but not in the from menu" olamaz mı?

September 22, 2019

Semih395152

the kelimesine her şey den daha fazla önem veren bir oyun

September 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.