1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Bütün gazeteleri okuyor."

"Bütün gazeteleri okuyor."

Çeviri:Sie liest alle Zeitungen.

September 4, 2016

5 Yorum


bigbear890

Bundan bi önceki soruda allenin yanına çoğul getirdim ama kabul etmedi şimdi buna çoğu getirmedim ve yanlış çıktı


MevltKavak2

Neden alle Zeitung değil de alle Zeitungen?


myalkrk15

Alle Zeitung = tüm gazete (yanlış) Alle Zeitungen = tüm gazeteler (doğru) Çoğulla çoğul hal kullanılıyor.


Sudeunl0

Er sie es yazabiliriz er yazıyorum kabul etmiyor ne saçma şey ya


Aye833041

Es liest alle Zeitungen neden yanlış

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.