"Du bist eine Frau."

Çeviri:Sen bir kadınsın.

September 4, 2016

18 Yorum
Tartışma kilitli.


belginyama1

Ein ve eine nerelerde kullanılıyor?


hediyhasay

artikeli der ve das olanlarda ein artikeli die olanlarda eine


betul944158

Die ve einenin arasindaki fark ne


SteffiBookworm

Belirsiz - eine ve belirli - die.
Sen bir kadın. - Du bist eine Frau. (Herhangi bir kadın)
Sen dün parkta gördüğüm kadınsın. - Du bist die Frau, die ich gestern im Park gesehen habe.


Rofte

O bir kadın yazdım kabul etmedi?


ex_contributor

sen ve o sizce aynı şey mi?


KankaKayra

Sen bir kadınsın olacak


EdaAkd

şu çevirilere bayan yazıp durmayın, yanlış kullanım


xZelihaxx

Bayan ve kadın aynı neden yanlış diyorsunuz


SteffiBookworm

Bayan - Dame
Kadın - Frau


beyzanur57866

Kelimeye bastigim halde kabul etmedi


Ahmet669367

Bayansin yada kadinsin fark ne


ZeynepSezer127

Siz bir kadınsınız da olmalı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.