1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "My shoes are yellow."

"My shoes are yellow."

Fordítás:A cipőm sárga.

February 8, 2014

9 hozzászólás


LszlKormos

Ezeket mind be kell küldeni és később elfogadja a rendszer. Te meg tanulsz mert újra kezded ha sokat hibázol. Sztem rendben van


GabriellaM437854

A cipoim citromsargak. Ez miert helytelen?


VividDarer

Mert a shoes-t többesszámban használják. A shoe egy félpár cipő.


ReszEszti

Mert többesszám és az nem jo


Atti626

Hát így tanítják... sajnos...


nloci

A citromsárga az inkább "citrine", de tulajdonképpen helyes a válaszod. Küldd be!


suranyika

az előbb hibának vette, hogy többes számba írtam a cipőt, most ő is úgy tett!


kaci80

A cipoim sargak. Nem is volt mas lehetoseg, mert panelszoveg volt megadva.


ReszEszti

???panelszőnyeg???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés