1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Válaszol az apjának."

"Válaszol az apjának."

Fordítás:She answers her father.

February 8, 2014

10 hozzászólás


kge23

?????? miért nem lehet her???????


fectroll

She answers her father. Így gondoltad?


Xelph

E/3-ban kell az -s végződés


Korondyolga

szerint hányaveti a fotdítás......miért mert HIS az apjuk nem-e?


Zoltan49

Kezdek hozzászokni hogy az angolban ilyenkor nincs névelő. Viszont akkor hogy fejezi ki, hogy nem anyjának hanem apjának válaszol. Azaz "Apjának válaszol." Formailag ugyan az lenne a két mondat?


ImreSzab13

He answers her father. Mi a baj vele?


mayva603

Azért, mert "he" az hímnemű, a "her" pedig nőnemű. A "he"-hez a "his" tartozik.


MezFerenc

"He answers his father." Miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.