A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I listen because you speak."

Fordítás:Figyelek, mert beszélsz.

4 éve

15 hozzászólás


zsolt.jord

listen = hallgatok?, vagyis nem beszélek?

4 éve

AttilaHerc

A listen többet jelent a hallgatásnál abban az értelemben, hogy nem szólalok meg. A tanárom mindig úgy mondta, hogy figyelve hallgatni.

4 éve

gergelyh.tamas

nem. Beszélek = I speak

4 éve

tibi0307

Amire te gondolsz az inkább a silence. Silence is golden - hallgatni arany ☺

4 éve

mark1244szb

miért nem fogadja el az őt csak az önt?

3 éve

AmbrusKrol

Cause -t miért nem fogadta el?

3 éve

mark1244szb

valaki mondja meg nekem mikor ő és mikor ön mert itt nem fogadta el az ő-t

3 éve

gotaTemesv

Szerintem a listen to nélkül figyel to-valhal

2 éve

gotaTemesv

Szerintem a listen to nélkül figyel,to-val hallgat valamit,valakit ,és akkor kell tárgy,ami jelen esetben nincs. I listen to you because you speak= hallgatlak,mert beszélsz. I listen because you speak= figyelek,mert beszélsz.

2 éve

BenceBarto1

Hallgatom miért nem jó?

3 éve

BenceBarto1

Hallgatom miért nem jó?

3 éve

Bazsesz3

Mostmar a halgatom is jo, pesze ha az egesz mondatot leirtad

3 éve

srzhj

Miért irtad kettőször?

3 éve

Bella3C

NEKEM NEM FOGADTA EL ,HOGY "ÉN HALLGATOM MIKÖZBEN Ő DESZÉL

3 éve

Katalin571415

Nekem is kijavította "ön"-re!...???

1 hónapja