1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Es ist nicht fest."

"Es ist nicht fest."

Çeviri:O kesin değil.

September 4, 2016

7 Yorum


yk7yww

"fest" kelimesinin anlamı "sert,sağlam,katı" yazıyor ama alttaki kelimelerde hiçbiri yok.


Baranrks

Cok eksik var programda ve hata da eksik bilgi de çok


Umut987

Sıkı değil de olabilir


Eluvian_

Eklendi, teşekkürler!


Iletinkaya

Bence burada kullanılan fest'in anlamı yanlış.


Toxenory

Sağlam değil, sıkı değil anlamında çeviri yanlış olmuş


Languagelover..

fest'in kesin anlamı da var: https://en.pons.com/translate?q=fest&l=detr&in=de&lf=de&qnac= Kelime anlamlarına bakmak için Pons sözlüğünü kullanabilirsiniz iyi bir sözlük

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.