"Wir trinken das Wasser."

Çeviri:Biz suyu içiyoruz.

September 4, 2016

11 Yorum
Tartışma kilitli.


MertcanOZ

Biz su içiyoruz neden olmaz


Howyoudoing11

Çünkü başında 'das' var,belirli,bu yüzden.


TatianaTar235175

Herkes yanlış diyo düzeltiyim,orada biz yok arkadaşlar


nazl51818

Wir nin anlami biz dir hatta cevirilere hatta sozluklere bakarsan anlarsın


MayaAli9

Cunku oyle yanlis yazdiniz o beule yazilir ondan olmadi bakın "Biz suyu içioruz"★★★


Tuba608550

Zaman olarak şimdiki zaman mı geniş zaman mı kullanıyoruz?


Hasibe422761

Almancada simdiki zaman ve genis zaman ayrımı yok.


EkinKilinc

Biz su içiyoruz dedim, yanlış dedi "suyu içiyoruz" demekmiş, bana su içmekle suyu içmek arasındaki farkı söyler misiniz???


ilaydaerenn

Su içiyoruz dersek herhangi bir sudan bahsetmiş oluruz belirsizlik oluyor bu durumda "das" kullanılmaz ama suyu içiyoruz derken belirli oluyor bu yüzden "das" kullanıyoruz.


Elif-7

Bende de aynısı oldu. Ben de anlayamadım. İkisi aynı anlam halbuki

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.