"Bu yıl bir başka ziyaret daha takip ediyor."

Çeviri:Dieses Jahr folgt ein weiterer Besuch.

September 4, 2016

8 Yorum
Tartışma kilitli.


unutmaz

Ein weiterer Besuch folgt dieses Jahr olmaz mı?


enanasya

"Daha" sı nerede?


mehmetfatsa

Cidden programı kullanmamayi düşünüyorum. Kafasina gore cumleyi devrik yapıyor. Duz cumleyi kabul etmiyor. Bu almancayi alman hocalardan ogrendim sabah aksam ander kelimesini kullandi adamlar simdi de weiterden baskasini kabul etmiyor


disciemree

Böyle bir cümleyi hayatımız boyunca bir kez dahi olsa kurma ihtimalimiz nedir?


messer689857

Weitere yerine andere kullanmak uygun olur mu


SinemHasrc

ein anderer besuch folgt in diesem jahr. kabul edilebilir diye düşünmüştüm ama bu cümlenin hatası nerede sizce?


Bruno673017

Dieses Jahr folgt noch ein weiterer Besuch.


Hndn4

Türkçe olarak cümle hatalı. Almanca olarak nasil öğretilecek bu ?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.