1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "The property"

"The property"

Vertaling:Het landgoed

September 5, 2016

8 opmerkingen


Rosa131259

Property is ook eigendom en ook eigenschap


KristienDe6

De* eigendom . Het landgoed .


johanna716119

Het is.moeilijk om het juiste woord te gebruiken omdat het vele betekenissen heeft


RiaOctavieClaes

property is toch ook EIGENDOM !!!???


MichelineV19

Property is inderdaad ook eigendom.


Louis288376

Landgoed is toch estate?


Bram176328

Estate kan zijn landgoed,buiten verblijf, buitenwijk,stand,klasse, en nog een paar namen.

Verwante discussies

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.