"I like December."

Fordítás:Szeretem a decembert.

September 5, 2016

17 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


miklos44

Szerintem határozott névelő nélkül is helyes.


johalasz46

El is fogadták! - 2021.01.- a gyemekhang nem jó...- 2021.09.


Judit239080

Egyszerűen megőrülök a névelőktől!! Ha használom, mert tükörfordításban teszem, nem fogadja el. Ha nem használom, mert az angolból is hiányzik, akkor meg az nem jó neki!!


ironcameleon

A hónapok neve előtt nincs névelő az angol nyelvben.


PopaDomoko

Szeretem decembert miert nem jo?


B.F.11

A kedvelem decembert miért is nem jó?


PterBrdos

szeretem decembert? mi a hiba?


Mohacsi.Ica

Mifelénk még úgy beszélünk, hogy a névelőket akkor tesszük ki, ha az tényleg indokolt. Tudom, hogy az ország nyugati részén simán használják még tulajdon nevek előtt is, ami a mi olvasatunkban illetlenség, mert tárgyiasítja a személyt, de ebben a kifejezett példától is borsódzik a hátam. Sohasem használok névelőt így, maximum ha azt mondom: "Szeretem a december hónapot." Nekem nem áll a számra az ajánlott mondat.


n.k.zsuzsa

Megnéztem a Google-ban a szádra álló mondatot. Összesen 8 találatot kaptam, amiben ez a duolingós hozzászólás is szerepelt, a többi pedig összesen három helyről származó ismétlődés volt. Tehát gyakorlatilag 3 találat + ez a topic.

A Duo mondatából közel 3000 találat született.


Mohacsi.Ica

Azta! Köszi, hogy ezeket így megnézted! :) Szép kis kutatómunka! Ugyanakkor szomorúsággal tölt el, hogy már csak kisebb falvakban használjuk a régi szabályokat.


Daddyman7

Szerintem is helyes névelő nélkül!


Malnaba

Hol van a the nevelo bakker! Duhito a kovetkezetlenseg!


ironcameleon

Nem következetlenség. A két nyelv különbözik egymástól.


AdaZsedo

Szerintem is jó határozott nevelő nélkül


AndorBorbl

Miért nem "szeretem decembert"


BellaIstvn

Végül is. Én szeretem a Budapestet.


n.k.zsuzsa

Budapest tulajdonnév. A tulajdonnevek elé nem teszünk névelőt. A február nem tulajdonnév, ha az lenne, nagy kezdőbetűvel írnánk.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.