Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Graliśmy razem w siatkówkę i koszykówkę."

Tłumaczenie:We played volleyball and basketball together.

4 lata temu

6 komentarzy


jpol
jpol

Why not volleyball instead of just volley?

4 lata temu

TinaBlaszk

Dlaczego " we played together volleyball and basketball " nie może być ?????

3 lata temu

WarsawWill
WarsawWill

Po angielsku postawimy "together" po czasowniku (i dopelnieniu)

"They play together"
"They made a cake together" "We went to the cinema together"

1 rok temu

RadosawWar
RadosawWar

Albo We have played together volleyball and basketball

3 lata temu

sqnik33

Gramatycznie wam tego nie potrafie wytlumaczyc ale po prostu tak sie po angielsku nie pisze :D 'we played volleyball and basketball together' jest ok

3 lata temu

buskes76

patrz w koment WarsawWill'a -> "together" po czasowniku (i dopelnieniu). Zatem;
"We have played volleyball and basketball together" byłoby już ok.

1 rok temu