"She has an animal."

Çeviri:Onun bir hayvanı var.

4 yıl önce

31 Yorum


ekinece

O bir hayvan yazdim ya :)

4 yıl önce

FATHCAN2
FATHCAN2

Ben de

3 ay önce

HarunArsoy2

: /

1 yıl önce

moris50

Aynen

3 gün önce

mrasitgokce

Onun dedigi icin she degilde her olması gerekmez mi?

3 yıl önce

DefneKolay

Eğer "onun hayvanı mavi" gibi bir şey diyecek olsaydık özne "onun hayvanı" olurdu. Çünkü mavi olan, "onun hayvanı". Yani aslında "o"ndan değil, "hayvan"dan bahsediyoruz. Hayvanın "onun" oluşu sadece hayvanı nitelemek için. Animal. Hangi animal? "Her" animal. Ama buradaki cümlede hayvana sahip olma eylemini gerçekleştiren kişi, yani özne "o". Ondan "she" diye bahsediyoruz. Kimin bir hayvanı var? "O"nun

3 yıl önce

DefneDoaTa

Ama i yokki

10 ay önce

lkAkyac

Aslında cümlenin doğru çevirisi şu "o bir hayvana sahip "

7 ay önce

NoT.AgaiN

Merhaba, bir sorum olacak. Şu anki soruyla alakasız ama sormam lazım. "Have"in yazılışları "have" ve " 've" şeklinde ama soruda "I have a dog" yazınca doğru ancak "I've a dog" yazınca yanlış kabul ediliyo ancak "I've got a dog" yazınca doğru. Have için böyle bir durum mu var?

4 yıl önce

omercito
omercito

Birinci örneğinizde "to have" bir fiil olduğu için kısaltmanız doğru değil. Burada yardımcı fiil "do":

  • I (do) have a dog.
  • I don't have a dog.

İkinci örneğinizde "have" bir yardımcı fiil olduğu için kısaltabiliyorsunuz:

  • I've got a dog. (I have got a dog.)
  • I've not got a dog. (I haven't got a dog.)

"I've not" formu doğrudur; ancak pek kullanılmaz, "I haven't" tercih edilir.

4 yıl önce

BediaNil

Olabilir

1 yıl önce

esalihesalih

She nasıl onun oluyor anlamadım. ?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"She has X" ifadesi zaten "Onun X'i var." anlamını tamamen karşılıyor.

Dolayısıyla "her" demenize gerek kalmıyor.

2 yıl önce

Smeyye319417

O bir hayvana sahip olmaz mıydı? Yoksa ikiside aynı şeyler mi?

2 yıl önce

lkAkyac

Aynı şeyler

7 ay önce

Emel626703

Ythhhbhh

1 yıl önce

Il2kxa

O bir hayvan yazdım

1 yıl önce

CanOzanMuz

O bir hayvan olmayaciydi

1 yıl önce

aleynes123

Animal

1 yıl önce

rmak599094

"Have" olunca sahip olmak anlamını kattığı için "o" "onun"'a dönüşüyor o köpeği var diyince mantıksız oluyor o yuzden onun diye dönüşüyor var demek have demek cumlede var olunca o, onun oluyor.

1 yıl önce

esranr1

Niye Have deill

2 yıl önce

Zeynep445664

Basit

2 yıl önce

emre701342

Yanlis

1 yıl önce

halil146459
1 yıl önce

DefneDoaTa

Ben she'nin ne olduğunu bilmiyorum.

10 ay önce

DefneDoaTa

En güzel şekilde olursa olsun.

10 ay önce

yasemin687158

Bende o bir havyana sahip yazdim kabul etti onun nasil oluyor anlamadim

10 ay önce

mary306975

Bende o bir hayvan yazanların arasındayım kskkskd

4 ay önce

Beren221846

A ve an arasındaki fark ney kelimeye göre mi değişiyor ben anlayamadım bilen veya anlayan varsa yardım edebilir mi

4 ay önce

FATHCAN2
FATHCAN2

Ben de

3 ay önce

theozgur26

Anlamadım

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.