1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A férfi rizst eszik."

"A férfi rizst eszik."

Fordítás:The man eats rice.

February 8, 2014

11 hozzászólás


GaborNagy4

ISTENEEEM RIZSET NEM RIZST!!!!!! Ennyi erővel akkor vizt iszik nem vizet????


Deejaykoby

Szerintem előbb koncentrálj az anyanyelvedre az angol tanulása előtt.


dgjifcbjieri

Akkor jó a rizsát is... :)))) Inkabb magyart tanulj! ;)


dmMartincs

Ugye tudod, hogy most baromságot írtál?


andras.pre

Nem vágom. Miért eats ? eat helyett


MtTomor

Mert csak egyesszám 3. Személyden kell az ige végére "s"


illeskarla

én sem értem..:/


PingorZita

Mert egyesszam harmadik.szemely ( he )


AndrsNmeth5

The woman eat rice nem jó, akkor a The man eats rice miért nem jó??


csabca3

Amikor kérdi: "Ezek közül melyik a rizs?" Akkor a rizs helyén fagyi van!


dmZdori

Mièrt hibás a The man eats rice ?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.