A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A férfi rizst eszik."

Fordítás:The man eats rice.

0
4 éve

9 hozzászólás


PingorZita

Mert egyesszam harmadik.szemely ( he )

4
Válasz4 éve

GaborNagy4

ISTENEEEM RIZSET NEM RIZST!!!!!! Ennyi erővel akkor vizt iszik nem vizet????

2
Válasz4 éve

Deejaykoby

Szerintem előbb koncentrálj az anyanyelvedre az angol tanulása előtt.

3
Válasz4 éve

dmMartincs

Ugye tudod, hogy most baromságot írtál?

0
Válasz4 éve

andras.pre

Nem vágom. Miért eats ? eat helyett

1
Válasz4 éve

illeskarla

én sem értem..:/

0
Válasz4 éve

MtTomor

Mert csak egyesszám 3. Személyden kell az ige végére "s"

0
Válasz4 éve

AndrsNmeth5

The woman eat rice nem jó, akkor a The man eats rice miért nem jó??

1
Válasz4 éve

dmZdori

Mièrt hibás a The man eats rice ?

0
Válasz4 éve