"Ben ayakkabılar hariç her şeyi beğendim."

Çeviri:I like everything except for the shoes.

4 yıl önce

23 Yorum


CNEYTAHMET

" I like everything ..............the shoes." dogru cevap.Ancak "Ben ayakkabilari.................begendim" .Cumlesi di'li gecmisle bitiyor,Dogru yanit: "I liked.............the shoes." olmali diye dusunuyorum.Yine sistemin azizligine ugradik...

3 yıl önce

-Sayo-

XD sistemin azizliği

3 yıl önce

ErdiTartar

"I like everthing but the shoes" kelimesinde hariç nerede acaba anlamadım.

4 yıl önce

disaster61

"but the" kalıbının dışında anlamında bir kullanımı da varmış bende yeni öğrendim : https://translate.google.com/#tr/en/hari%C3%A7 ya da http://tureng.com/search/but%20the

4 yıl önce

seval_de

i liked olması gerekmiyormuydu

3 yıl önce

ozturkmrt

I like everything but the shoes. Bu cümle de olmaz mı?

4 yıl önce

acisoss

cumlenizin cevirisi: ben her seyi begenirim fakat ayakkabilar... (yani? ayakkabilar haric mi? yoksa ayakkabilari daha fazla mi? veya ayakkabilariniz ayaginizdayken mi? ... )

3 yıl önce

HulyaCakka

I like everthing expect shoes olmaz mi? kabul etmedide.

2 yıl önce

samiyaylal

başka bir yerde he eats anything but meat cümlesini o herşeyi yer et hariç diye çevirmiştiniz burada anything neden kabul edilmiyor peki?

4 yıl önce

uabarisoglu

I liked everything without shoes. Cümlesi neden olmasın?

4 yıl önce

-Sayo-

Without burda kullanilmaz cunku

3 yıl önce

daydemir58

Cümlede begendim dediği için yanlış çeviri yaptım. Like ve liked

4 yıl önce

e.korkmaz
e.korkmaz

i like all of them except the shoes neden olmuyor

4 yıl önce

Ozcan891186

Türkçesi di'li geçmiş zaman İngilizcesi geniş zaman ayakkabılar hariç herşeyi severim doğrusu bu olmalı

2 yıl önce

Meral996368

begenirim degil begendim . I liked...olmali diye dusundum

1 yıl önce

Crzyafrodit

I like everything except shoes neden kabul edilmiyor?

1 yıl önce

yucelgerceker

gecmis zaman cumlesinin.burada ne isi var

5 ay önce

zeyyneppp

For kullanım amacı nedir ne anlam verir

3 ay önce

Chotanak

I like nothing but shoes de kabul edilebilir mi?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sizinki tam tersi oluyor, "ayakkabılar dışında hiçbir şeyi beğenmedim" gibi

4 yıl önce

kbrazl
kbrazl

tamam, i like everything but shoes olmaz mı?

4 yıl önce

kozkaptan

I like anythin but shoes olur mu

4 yıl önce

-Sayo-

Olmaz

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.