1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben ayakkabılar hariç her şe…

"Ben ayakkabılar hariç her şeyi beğendim."

Çeviri:I like everything except for the shoes.

February 8, 2014

40 Yorum


Crzyafrodit

I like everything except shoes neden kabul edilmiyor?


CNEYTAHMET

" I like everything ..............the shoes." dogru cevap.Ancak "Ben ayakkabilari.................begendim" .Cumlesi di'li gecmisle bitiyor,Dogru yanit: "I liked.............the shoes." olmali diye dusunuyorum.Yine sistemin azizligine ugradik...


-Sayo-

XD sistemin azizliği


samiyaylal

başka bir yerde he eats anything but meat cümlesini o herşeyi yer et hariç diye çevirmiştiniz burada anything neden kabul edilmiyor peki?


seval_de

i liked olması gerekmiyormuydu


YEK_44

Yaw dedigi cevabin aynisi yazsan bile yanlis diyor hatali bu etkinljk


ErdiTartar

"I like everthing but the shoes" kelimesinde hariç nerede acaba anlamadım.


disaster61

"but the" kalıbının dışında anlamında bir kullanımı da varmış bende yeni öğrendim : https://translate.google.com/#tr/en/hari%C3%A7 ya da http://tureng.com/search/but%20the


taylanzgru2

but hariç anlamı katıyor burda :) günlük konuşmalarda çok kullanılıyor ben filmler ve dizilerde çok gördüm


[aktif olmayan kullanıcı]

    I like everything but the shoes. Bu cümle de olmaz mı?


acisoss

    cumlenizin cevirisi: ben her seyi begenirim fakat ayakkabilar... (yani? ayakkabilar haric mi? yoksa ayakkabilari daha fazla mi? veya ayakkabilariniz ayaginizdayken mi? ... )


HulyaCakka

    I like everthing expect shoes olmaz mi? kabul etmedide.


MustafaSek17

    "Except for" dışında/hariç demek. Ayakkabıları belirtmek için "the" kullanıyoruz. Except for the shouse. Except for me= benim dışımda Except for you= sen hariç Except for the shouse= ayakkabılar hariç/ayakkabılar dışında


nefti10

    Cevabi dogru yazdigim halde ( i like everything expect for the shoes) cevap dogru deyip kirmizi olan yanlis butonu yaniyor ve sonraki soruya gecirmiyor. Devamli ayni cumleyi sorup duruyor kabul etmiyor


EnesIsmail2

    Except yazmadığından olabilirmi


mehmetk25

    "I like everything other than the shoes" neden kabul edilmiyor.

    Except for = other than değil mi :(


AmineTrk2

    Neden "for" var aptal duo butun canlarimi bitirdi


uabarisoglu

    I liked everything without shoes. Cümlesi neden olmasın?


-Sayo-

    Without burda kullanilmaz cunku


daydemir58

    Cümlede begendim dediği için yanlış çeviri yaptım. Like ve liked


e.korkmaz

    i like all of them except the shoes neden olmuyor


Ozcan891186

    Türkçesi di'li geçmiş zaman İngilizcesi geniş zaman ayakkabılar hariç herşeyi severim doğrusu bu olmalı


Meral996368

    begenirim degil begendim . I liked...olmali diye dusundum


yucelgerceker

    gecmis zaman cumlesinin.burada ne isi var


BehaAhpsoy

    I like anytinkg exept for the shoes olmaz mı?


sren464998

    Ayakkabilar icin hariç olur mu


Muzaffer0606

    For ne işe yarıyor burada


Muzaffer0606

    For ne işe yarar


sonterekeme

    Gercekten cok saçma örnekler var. Evde kimse var mı. Orada is sadece yeterli olmasina ragmen baska bir ornekte is there olmadan var mı cumlesini kabul etmiyor. Önceki örnekte sadece anything except kabul edilirken burada except for olmadan kabul etmiyor vir karar versenizde millet sunu duzgün öğrense keske


MerveSener1

    Aynısını yazıyorum kabul etmiyor


Treatmentt

    liked kullanılan bir çok yer var ve yine sallamasyon bir durum


selcuk40

    Doğru cevabı kabul etmiyor


lalelalelale

    Beğendim olunca liked olması gerekiyor,cevabınız yanlış yine.


BerkEfe7

    the neden konuyooorrr


Emre880773

    Bu dersteki başka cümlede ise, "I eat anything but meat." doğruydu. Bu cümlede ise everything doğru


taylanzgru2

    i like everything but the shoes neden yanlış


taylanzgru2

    doğruymuş :D the kullanmak lazım belirli ayakkabılardan bahsediyor burda :)


Lorinakmak

    Aynı şeyi yazdım kabul etmiyor???


cmldncr

    uyarılara rağmen bu hata neden düzeltilmiyor..

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.