"Ben ayakkabılar hariç her şeyi beğendim."

Çeviri:I like everything except for the shoes.

February 8, 2014

24 Yorum


Crzyafrodit

I like everything except shoes neden kabul edilmiyor?

July 27, 2017

CNEYTAHMET

" I like everything ..............the shoes." dogru cevap.Ancak "Ben ayakkabilari.................begendim" .Cumlesi di'li gecmisle bitiyor,Dogru yanit: "I liked.............the shoes." olmali diye dusunuyorum.Yine sistemin azizligine ugradik...

January 24, 2015

-Sayo-

XD sistemin azizliği

February 6, 2015

seval_de

i liked olması gerekmiyormuydu

November 7, 2015

YEK_44

Yaw dedigi cevabin aynisi yazsan bile yanlis diyor hatali bu etkinljk

July 10, 2019

samiyaylal

başka bir yerde he eats anything but meat cümlesini o herşeyi yer et hariç diye çevirmiştiniz burada anything neden kabul edilmiyor peki?

October 10, 2014

ErdiTartar

"I like everthing but the shoes" kelimesinde hariç nerede acaba anlamadım.

September 11, 2014

disaster61

"but the" kalıbının dışında anlamında bir kullanımı da varmış bende yeni öğrendim : https://translate.google.com/#tr/en/hari%C3%A7 ya da http://tureng.com/search/but%20the

October 29, 2014

[aktif olmayan kullanıcı]

    I like everything but the shoes. Bu cümle de olmaz mı?

    July 9, 2014

acisoss

    cumlenizin cevirisi: ben her seyi begenirim fakat ayakkabilar... (yani? ayakkabilar haric mi? yoksa ayakkabilari daha fazla mi? veya ayakkabilariniz ayaginizdayken mi? ... )

    March 10, 2015

HulyaCakka

    I like everthing expect shoes olmaz mi? kabul etmedide.

    September 19, 2016

uabarisoglu

    I liked everything without shoes. Cümlesi neden olmasın?

    November 6, 2014

-Sayo-

    Without burda kullanilmaz cunku

    February 6, 2015

daydemir58

    Cümlede begendim dediği için yanlış çeviri yaptım. Like ve liked

    November 9, 2014

e.korkmaz

    i like all of them except the shoes neden olmuyor

    December 8, 2014

Ozcan891186

    Türkçesi di'li geçmiş zaman İngilizcesi geniş zaman ayakkabılar hariç herşeyi severim doğrusu bu olmalı

    April 8, 2016

Meral996368

    begenirim degil begendim . I liked...olmali diye dusundum

    June 20, 2017

yucelgerceker

    gecmis zaman cumlesinin.burada ne isi var

    July 6, 2018

BehaAhpsoy

    I like anytinkg exept for the shoes olmaz mı?

    January 18, 2019

sren464998

    Ayakkabilar icin hariç olur mu

    July 26, 2019

nefti10

    Cevabi dogru yazdigim halde ( i like everything expect for the shoes) cevap dogru deyip kirmizi olan yanlis butonu yaniyor ve sonraki soruya gecirmiyor. Devamli ayni cumleyi sorup duruyor kabul etmiyor

    August 29, 2019

Muzaffer474439

    For ne işe yarıyor burada

    August 30, 2019

Muzaffer474439

    For ne işe yarar

    August 30, 2019

sonterekeme

    Gercekten cok saçma örnekler var. Evde kimse var mı. Orada is sadece yeterli olmasina ragmen baska bir ornekte is there olmadan var mı cumlesini kabul etmiyor. Önceki örnekte sadece anything except kabul edilirken burada except for olmadan kabul etmiyor vir karar versenizde millet sunu duzgün öğrense keske

    September 8, 2019
    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.