"Wir sind aus Bayern."

Çeviri:Biz Bavyeralıyız.

September 5, 2016

11 Yorum
Tartışma kilitli.


ikimavi

Turkçede bavyera diye kullanıldığını hiç duymadım. Bildim bileli bayern bayern dir.


alibektas34

Bize Bavyera olarak gelmiş. İngilizcesi de zaten Bavaria.

Mesela Londra'ya çoğu millet London der ama bize Fransızlar üzerinden geldiği için biz Fransızların kullandığı tabirle Londra diyoruz.


Selims54

Çok nadir Türkler Bavyera olarak biliyor


ltunc19

Bayern'dir o Bayern, Bavyera olsa duramazsın


Motasiim

Çıkıltır o Çıkık, kırılsa duramazsın


Ist490466

Bavyera ne demek ya :D


Seydakbdy

Türkçede bavyera diyoruz


emil_dacic

Biz bayern'deniz neden olmuyor ? Ozel isim


Selims54

Türkçede Bavyera olarak geçiyor Bayern şehri


jacko959581

Baveryaliyiz, yanlis çıktı saçma!gizli ozne var


BUURA_

gizli özne doğru sayılıyor zaten baverya değil bavyera yazmalıydın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.