"Let us take a bus."

Fordítás:Szálljunk fel egy buszra!

February 8, 2014

9 hozzászólás


satsuma

Magyarul: menjünk busszal.

February 8, 2014

Timmcsy

szerintem is :)

February 11, 2014

sitju

én is azt írtam és nekem is levont, mivel nem jelentettétek :)

February 23, 2014

LszlNagy3

Javítva!

March 5, 2014

Reni87

detto :D bár úgy veszem észre hogy valaminek hiába ugyanaz a jelentése magyarul, hibásnak veszi ha nagyon eltér a szó szerinti fordítástól...

February 25, 2014

delbelzsuzsanna

no akkor én jelentettem, mert nekem is ue.

February 27, 2014

Sjanko

A leckénél egy másik helyes megoldást is ír: "Szálljunk buszra!" Én azt írtam: "Szálljunk autóbuszra!" - Nem fogadta el, jelentettem...

March 9, 2014

Harga

Próbálhatod így, hátha elfogadja: Szálljunk fel egy autóbuszra!

April 4, 2014

espontapon1

Miből jön ki a,"száljunk fel"?

July 17, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.