"Letustakeabus."

Fordítás:Szálljunk fel egy buszra!

4 éve

9 hozzászólás


satsuma
satsuma

Magyarul: menjünk busszal.

4 éve

Timmcsy

szerintem is :)

4 éve

sitju
sitju

én is azt írtam és nekem is levont, mivel nem jelentettétek :)

4 éve

LszlNagy3

Javítva!

4 éve

Reni87

detto :D bár úgy veszem észre hogy valaminek hiába ugyanaz a jelentése magyarul, hibásnak veszi ha nagyon eltér a szó szerinti fordítástól...

4 éve

delbelzsuzsanna

no akkor én jelentettem, mert nekem is ue.

4 éve

Sjanko
Sjanko

A leckénél egy másik helyes megoldást is ír: "Szálljunk buszra!" Én azt írtam: "Szálljunk autóbuszra!" - Nem fogadta el, jelentettem...

4 éve

Harga
Harga

Próbálhatod így, hátha elfogadja: Szálljunk fel egy autóbuszra!

4 éve

espontapon1

Miből jön ki a,"száljunk fel"?

4 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.