1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Du trinkst ein Getränk."

"Du trinkst ein Getränk."

Çeviri:Sen bir içecek içiyorsun.

September 5, 2016

14 Yorum


CemTezcan3

Bir içecek iciyorsun olmasi gerekmiyormu?


rsd.r

İçecek olduğu "Getränk' kelimesinden belli zaten. Bu şekilde çevirmek mantıksız bence.


Davut.Yasin

bu Getränk kelimesi genel anlamda bütün içecekleri kapsıyor mu? Alkol, meyve suyu vs.


tarikseker87

zamanlar yanlış çevriliyor. Geniş zaman aslında doğrusu


senem19882

bisey iciyorsun olmali dogru cevap


yasinsasdim

içecek içiyorsun diyor çeviride aslı meşrubat içiyorsun çıkıyor böyle saçmalıkmı var


ersin397791

İçecek içiyorsun


ZulkufOzyi

Bir içecek içersin olmamı ki


masterchefzulal

bir içecek içiyorsun diye çevirsem de ya da içecek içersin diye çevirsem de doğru kabul ediyor.. bazen anlam çevirisi mi yoksa kelime çevirisi mi istiyor anlamış değilim


Cemil331556

sen bir iceegi iciyorsun niyebolmuyir


MertDaniel00

Merhaba bu trinkst, trinkee, trinkt gibi çekimler neye göre yapılıyor ve toplu halde nerede bulabilirim?


Can619984

Bu bölümde yukarıda ki almanca cümlede kelimenin üzerine tıklayın, sözlük çıkıyor. Size faydalı olur.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.