"Ця дівчина їсть хліб."

Переклад:The girl eats bread.

2 роки тому

13 коментарів


Ksulja127

Чому не обирає жоден з варіантів

2 роки тому

Misha186930

Чому не this а the

1 рік тому

MrinnalyaR

І так і так дає правильну відповідь

4 місяці тому

shkrjab
shkrjab

The girl eats the bread

3 місяці тому

5UZ8

Не обирає жоден варіант!!!!

1 рік тому

Taras35

Чому eats, а не eat ?

9 місяців тому

Yuriy707383

Eats тому що завжди після ВІН, ВОНА, ВОНО, до дієслова додаємо S

8 місяців тому

Taras35

Чому The, а не Her ?

9 місяців тому

Ann0208

Тому що her перекладається як "її"

6 місяців тому

EfHj1

Її дівчина їсть хліб?

1 місяць тому

EfHj1

Чому не this girl a the girl?

1 місяць тому

AndriyMarvel

Чому не правильно, якщо я вибирав правильно, сайт просто нікого не вчить...

2 роки тому

SergioRuido

Будь ласка, чітко вказуйте в чому проблема. Такі коментарі є непродуктивними і ніяк не посприяють поліпшенню якості курсу..

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.