1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Έδωσα στο σκυλί δύο κομμάτια…

"Έδωσα στο σκυλί δύο κομμάτια κρέας."

Μετάφραση:I gave the dog two pieces of meat.

September 5, 2016

3 σχόλια


dina486013

I gave to the dog two pieces of meat σωστο ειναι?


D_..

Απ' ό,τι μπορώ να βρω, δεν είναι σωστό γιατί το "to" πρέπει να συνοδεύει το έμμεσο αντικείμενο μόνο όταν αυτό (το έμμεσο αντικείμενο δηλαδή) δεν είναι κολλητά στο ρήμα. Δηλαδή:

I gave the god two pieces of meat αλλά

I gave two pieces of meat to the dog.


Ioanna678593

@ D_.. σου δίνω ευχαρίστως ένα lingot και λίγο είναι.. Πρώτη φορά έμαθα για τη σύνταξη του give ανάλογα με τη θέση του αντικειμένου. Νομίζω ότι δεν υπάρχει αντιστοιχία στα ελληνικά

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.