Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Έδωσα στο σκυλί δύο κομμάτια κρέας."

Μετάφραση:I gave the dog two pieces of meat.

0
πριν από 1 χρόνο

2 σχόλια


dina486013

I gave to the dog two pieces of meat σωστο ειναι?

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

D_..
D_..
Mod

Απ' ό,τι μπορώ να βρω, δεν είναι σωστό γιατί το "to" πρέπει να συνοδεύει το έμμεσο αντικείμενο μόνο όταν αυτό (το έμμεσο αντικείμενο δηλαδή) δεν είναι κολλητά στο ρήμα. Δηλαδή:

I gave the god two pieces of meat αλλά

I gave two pieces of meat to the dog.

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο