"Έδωσα στο σκυλί δύο κομμάτια κρέας."

Μετάφραση:I gave the dog two pieces of meat.

September 5, 2016

3 σχόλια


dina486013

I gave to the dog two pieces of meat σωστο ειναι?

September 5, 2016

D_..
Mod

    Απ' ό,τι μπορώ να βρω, δεν είναι σωστό γιατί το "to" πρέπει να συνοδεύει το έμμεσο αντικείμενο μόνο όταν αυτό (το έμμεσο αντικείμενο δηλαδή) δεν είναι κολλητά στο ρήμα. Δηλαδή:

    I gave the god two pieces of meat αλλά

    I gave two pieces of meat to the dog.

    September 6, 2016

Ioanna678593

    @ D_.. σου δίνω ευχαρίστως ένα lingot και λίγο είναι.. Πρώτη φορά έμαθα για τη σύνταξη του give ανάλογα με τη θέση του αντικειμένου. Νομίζω ότι δεν υπάρχει αντιστοιχία στα ελληνικά

    July 10, 2019
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.