Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I am ready for the consequences."

Çeviri:Ben sonuçlara hazırım.

0
1 yıl önce

2 Yorum


korucu82

BUNUN ÇEVİRİSİ SONUÇLAR İÇİN HAZIRIM DEĞİL Mİ, EĞERE SONUÇALARA İSE NEDEN TO KULLANILMAZ

0
Cevap ver1 yıl önce

ersinturac

türkçeye bire bir çevimeye çalışma.. dillerin kendi içlerinde kuralları var.

"ready for" şeklinde öğrenmeye çalış.

  • get ready for school(okula hazırlan.)
  • korucu82 got ready for bed.(korucu82 yatmaya hazırlandı)(uykusu gelmiş olmalı ki büyük harf kullandığını farketmedi.

for;bir yarar veya zarar belirtmek için kullanılıyor.(sonuçlar kendini etkleyecek)

to ise;bir transfer söz konusu olduğu durumlarda kullanılıyor.benden sana, senden bana, ondan ötekine,ötekinden hepimize )

1
Cevap ver1 yıl önce