"You eat apples."

Fordítás:Almát eszel.

4 éve

21 hozzászólás


molnar.and

apples az többes szám..akkor hogy lehet a fordítás almát eszel?Elfogadta,hogy almákat eszel,csak ezt úgy megjegyeztem

4 éve

nikoreka

Amúgy ez tökre igaz

4 éve

szabcsi980123

Pontosan :D

3 éve

attivera

nagyon sokk ilyen problemaval fogsz talalkozni ,van mikor jo lesz a tobbes szam van mikor nem . egy kis szerencse jatek:))remeljuk azert majd valaki elmagyarazza nekunk kezdoknek is a szabalyokat koszonjuk:))

4 éve

cides1

döbb

4 éve

ErikaMam

Almat eszel, ezt jonak elfogadta nem volt lehetosegkent az 'almakat eszel'

4 éve

Csacsika2

Engem az érdekelne, hogy az apples = almát, é s apples= almákat -lehet, hogy mind a két jelentés jó? Lehet, hogy az első tárgyeset? -ott még nem tartok!

4 éve

FromLimerick

gyerekek az az alapvető gond, h helyesnek feltételezitek a fordításokat, amihez minden jogotok megvan, de ez a program nem mindig helyes sajnos...

3 éve

AndrsBoda

Apples=almák

3 éve

uveges.ferenc1

Sokunkban felmerült a kérdés , de hol találjuk a helyes választ? Esetleg, netán számunkra érthető magyarázatot?

4 hónapja

octnine

Sztem jó az almákat eszel. Itt a gyakorlás a lényeg. Vannak itt magyartalan fordítások rendesen :)

4 éve

grantour

Sajnos még tényleg elég sok hiba van a rendszerben.Viszont így a hibákat is "gyakorlod" :/

4 éve

helyho

Almát eszel= You eat apples ?

4 éve

csengusztikus11

"másik helyes megoldás:almát eszel"pedig többesszámban van az alma

4 éve

alleirbagira

Még mindig hibás?

3 éve

oroszzsuzsa

Ez rossz

3 éve

EckertAndr

Apples nincs benne

3 éve

Lucus0925

Almakat eszel-ez lett volna a helyes

3 éve

Nono128

Apple az alma és azt kérte, hogy almákat eszem! Esnelfogadta az egyesszámot...

3 éve

Evaries

érdekes, hogy az apples-ban zöngétlen 'sz' hangot ejt a szó végén - a zöngés 'l' után! (?)

4 hónapja

FerencKtel1

Te almákat eszel. Furcsán hangzik magyarul. :)

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.