Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Anna bir kız çocuğu."

Çeviri:Anna ist ein Mädchen.

2 yıl önce

6 Yorum


CnbrkArtn

Die artıkelline göre neden çekimlenmedi?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

Mädchen in artikeli das, aslinda -chen ile biten butun kelimelerin artikeli das

2 yıl önce

CnbrkArtn

Teşekkür ederim.

2 yıl önce

rsd.r

Güzel bir tüyo, teşekkürler.

1 yıl önce

mavibeyaz3

Anna bir kiz cocugu cumlesi icin , "ist" in cumle icindeki yeri gerekliligi yabi nedir ?

1 yıl önce

rsd.r

"-dır, -dir, -dur, -dür" eki "ist" - yani " Anna bir kız çocuğudur. "

Böyle cümleler için Türkçede o eki koymak zorunluluğu yok, ama Almanca ve İngilizcede koymak zorundasiniz.

1 yıl önce