"Anna bir kız çocuğu."

Çeviri:Anna ist ein Mädchen.

September 6, 2016

9 Yorum


Babanburad

ein ve eine neye göre geliyor?

April 10, 2019

Mr.Whitee

bidiğim kadarıyla ein erkek, eine dişi varlıklarda kullanılıyor, ein Mann, eine Frau gibi bunun sebebi ise dişilerin artikellerinin genellikle ''die'' olması, die artikelinin sonundaki ''e'' den dolayı gibi düşünülebilir

August 8, 2019

CnbrkArtn

Die artıkelline göre neden çekimlenmedi?

September 6, 2016

Selcen_Ozturk

Mädchen in artikeli das, aslinda -chen ile biten butun kelimelerin artikeli das

September 6, 2016

CnbrkArtn

Teşekkür ederim.

September 7, 2016

rsd.r

Güzel bir tüyo, teşekkürler.

March 26, 2017

mavibeyaz3

Anna bir kiz cocugu cumlesi icin , "ist" in cumle icindeki yeri gerekliligi yabi nedir ?

March 24, 2017

rsd.r

"-dır, -dir, -dur, -dür" eki "ist" - yani " Anna bir kız çocuğudur. "

Böyle cümleler için Türkçede o eki koymak zorunluluğu yok, ama Almanca ve İngilizcede koymak zorundasiniz.

March 26, 2017

oligofer

Bu soruda çöktüm yardım edin

September 21, 2019, 10:53 AM
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.