1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sizin neden beyaz pantolonla…

"Sizin neden beyaz pantolonlarınız var?"

Çeviri:Why do you have white pants?

February 9, 2014

44 Yorum


dogadoga2

Do yu koymadan aynısını yazdım kabul etmedi niçin?(


ibarut8907

why you have white pants olmaz mı? do kullanmak şart mı?


Selcen_Ozturk

evet soru cumlelerinde soru kelimesi (which what why vs) cumlenin nesnesini soruyorsa yardımcı fiil do gelmek zorundadır


fatihku4

Your olarak kabul etmedi You olarak kabul edıyor Sizin diye soruyor ama ??


jinda963665

You sen demek your sizin


Alperen280510

"Who are you" ya da "what is this" gibi cümlelerde neden do kullanmıyoruz?


EnesKaanKo2

Şimdiki zaman are ve is

Geniş zaman do ve does


Yeim892626

Yani eğer şimdiki zamanla soru sorucaksak are ve is Geniş zamanla soru sorucaksak do ve does mi yazıcaz.


alkan136346

Teşekkürler bilgileriniz için


refikatakan

Çok teşekkürler selcen


sezai.ozarslan

"Why have you got the white pants." Yazdım "the" nedeniyle kabul edilmedi. Hangi pantolonlardan bahsettiğimiz belli olduğu için the kullanmamız gerekmez mi?


sezai.ozarslan

Verdiğiniz bağlantıda maalesef sorumun cevabı yok.


Selcen_Ozturk

3 ..have/has the…” cümleleri yazan yerde var


Bediha06

The plates are hers,dişi için.Erkek olunca the plates are ? His's mi?


BARIS_KARAMAN

Have you got ifadesinde zaten her pantolondan bahsetmediği ortada. O yüzden the kullanılmaz.


AhmetEren.

Why you have white pants yazdim do yu unuttum. Do ve does i nerede kullanacagimi bilmiyorum . yardimci olursaniz sevinirim.


ReyyanAlta

Do suz olmuyor mu


onurziek

You burada neden sizin oluyor yours diye hatırlıyorum nerede hata yapıyorum ?


ahra540701

Neden yours değil de your geliyor bilen var mı açıklar mısınız ?


Learner2534

Your; senin, sizin Yours; seninki, sizinki


Onur184978

Arkadaşlar you, your ve yours neye göre kullanılıyor bilen var mı? Benim bildiğim your = sizin demek. You = siz/sen. Why do your have white pants? Yazdım kabul etmedi you olacakmış.


mehmetbagli

neden ''why are you have white pants'' dememeliyiz?


eminsdrain

Why have you white pantsı neden kabul etmiyor got koymamiz sart degil diye biliyorum ben..


Selcen_Ozturk

sizin cümlenizde bir ana fiil yok. ya have yardımcı fiil olarak "why have you got..." denir, ya da have ana fiil olarak "why do you have..." denir.


ibo772005

Why do you have white pants kabul olmuyor neden acaba


sumeyyenurbatur

Pants diyor a kullanamaz


EnesTalhaT

Why you have white pants olmuyor cünkü "have den sonra got gelmesi lazım"


NuviVine

Do ve have arasına neden you girdi?


Elif87873

Soru cümlelerinde öznenin, nesnenin vb. Sıraralarını kavrayamıyorum. Bir de "do have/ do not have" olayını çözemiyorum. Yani neden "do" gelmek zorunda? Yardımcı olur musunuz?


Welatperest

Do nun bu cümlede görevi tam olarak ne?


David298947

Have niye sonda değil. Az önceki örnekte sona koymadım kabul etmedi şimdi de sonda diyor. Anlam veremedim


Melis586022

Have bazen en sonda oluyor ? Yerini karistiriyorum


OnderBulut

Pantolon pants yerine trousers yazdım kabul etmedi


MehranResu

Do yu ne zaman kullanmam gerektigni birisi anlatsin lutfen


Seyma65

Of bu soru olayını çözemedim


MuhammetIn15

Do eklemeyi unuttum


YunusIler

Sizin neden beyaz pantolonlariniz var geniş zaman mi ? Do kullaniyoruz


bbyread

why are you have white pants neden kabul edilmedi ki :(

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.