Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sizin neden beyaz pantolonlarınız var?"

Çeviri:Why do you have white pants?

4 yıl önce

16 Yorum


talihsiz

"Why have you got the white pants." Yazdım "the" nedeniyle kabul edilmedi. Hangi pantolonlardan bahsettiğimiz belli olduğu için the kullanmamız gerekmez mi?

4 yıl önce

talihsiz

Verdiğiniz bağlantıda maalesef sorumun cevabı yok.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

3 ..have/has the…” cümleleri yazan yerde var

4 yıl önce

dogadoga2

Do yu koymadan aynısını yazdım kabul etmedi niçin?(

2 yıl önce

ibarut8907

why you have white pants olmaz mı? do kullanmak şart mı?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet soru cumlelerinde soru kelimesi (which what why vs) cumlenin nesnesini soruyorsa yardımcı fiil do gelmek zorundadır

4 yıl önce

eminsdrain

Why have you white pantsı neden kabul etmiyor got koymamiz sart degil diye biliyorum ben..

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sizin cümlenizde bir ana fiil yok. ya have yardımcı fiil olarak "why have you got..." denir, ya da have ana fiil olarak "why do you have..." denir.

4 yıl önce

CaMpBeLL33

Aferin kiz ne guzel acikladin vala

3 yıl önce

AhmetEren.

Why you have white pants yazdim do yu unuttum. Do ve does i nerede kullanacagimi bilmiyorum . yardimci olursaniz sevinirim.

3 yıl önce

onurziek

You burada neden sizin oluyor yours diye hatırlıyorum nerede hata yapıyorum ?

3 yıl önce

ibo772005

Why do you have white pants kabul olmuyor neden acaba

2 yıl önce

Tue626630

a eklemelisin

1 yıl önce

EnesTalhaT

Why you have white pants olmuyor cünkü "have den sonra got gelmesi lazım"

1 yıl önce

ahra540701

Neden yours değil de your geliyor bilen var mı açıklar mısınız ?

2 hafta önce