1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Sizin neden beyaz pantolonla…

"Sizin neden beyaz pantolonlarınız var?"

Çeviri:Why do you have white pants?

February 9, 2014

25 Yorum


dogadoga2

Do yu koymadan aynısını yazdım kabul etmedi niçin?(

February 5, 2016

talihsiz

"Why have you got the white pants." Yazdım "the" nedeniyle kabul edilmedi. Hangi pantolonlardan bahsettiğimiz belli olduğu için the kullanmamız gerekmez mi?

May 12, 2014

talihsiz

Verdiğiniz bağlantıda maalesef sorumun cevabı yok.

July 7, 2014

zcan963436
August 22, 2019

BARIS_KARAMAN

Have you got ifadesinde zaten her pantolondan bahsetmediği ortada. O yüzden the kullanılmaz.

July 6, 2019

ibarut8907

why you have white pants olmaz mı? do kullanmak şart mı?

February 9, 2014

Selcen_Ozturk

evet soru cumlelerinde soru kelimesi (which what why vs) cumlenin nesnesini soruyorsa yardımcı fiil do gelmek zorundadır

February 9, 2014

Alperen280510

"Who are you" ya da "what is this" gibi cümlelerde neden do kullanmıyoruz?

May 25, 2019

AhmetEren.

Why you have white pants yazdim do yu unuttum. Do ve does i nerede kullanacagimi bilmiyorum . yardimci olursaniz sevinirim.

September 20, 2014

eminsdrain

Why have you white pantsı neden kabul etmiyor got koymamiz sart degil diye biliyorum ben..

April 9, 2014

Selcen_Ozturk

sizin cümlenizde bir ana fiil yok. ya have yardımcı fiil olarak "why have you got..." denir, ya da have ana fiil olarak "why do you have..." denir.

July 4, 2014

ReyyanAlta

Do suz olmuyor mu

July 14, 2019

onurziek

You burada neden sizin oluyor yours diye hatırlıyorum nerede hata yapıyorum ?

November 16, 2014

ibo772005

Why do you have white pants kabul olmuyor neden acaba

August 18, 2016

Tue626630

a eklemelisin

April 20, 2017

Duru4F

Tabi tabi

September 19, 2019

EnesTalhaT

Why you have white pants olmuyor cünkü "have den sonra got gelmesi lazım"

March 21, 2017

ahra540701

Neden yours değil de your geliyor bilen var mı açıklar mısınız ?

August 2, 2018

Learner2534

Your; senin, sizin Yours; seninki, sizinki

April 30, 2019

Onur184978

Arkadaşlar you, your ve yours neye göre kullanılıyor bilen var mı? Benim bildiğim your = sizin demek. You = siz/sen. Why do your have white pants? Yazdım kabul etmedi you olacakmış.

March 27, 2019

nevin614940

White yok

May 9, 2019

NuviVine

Do ve have arasına neden you girdi?

June 27, 2019

Elif87873

Soru cümlelerinde öznenin, nesnenin vb. Sıraralarını kavrayamıyorum. Bir de "do have/ do not have" olayını çözemiyorum. Yani neden "do" gelmek zorunda? Yardımcı olur musunuz?

July 12, 2019

Duru4F

Sıkıcı

September 19, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.