1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "They have apples."

"They have apples."

Μετάφραση:Αυτές έχουν μήλα.

September 7, 2016

10 σχόλια


D_..

Κοι οι δύο απαντήσεις , "αυτοί" ή "αυτές", είναι σωστές. Ακόμη και το "αυτά", αν για παράδειγμα ανάφερεται σε παιδιά.

Όταν έχετε να προτείνετε μία σωστή εναλλακτική απάντηση η οποία δεν έχει γίνει δεκτή, στείλτε αναφορά (υπάρχει ειδικό κουμπάκι). Γράψτε στην αναφορά ότι η απάντηση θα έπρεπε να έχει γίνει δεκτή και ακριβώς ποια είναι η απάντηση που απορρίφθηκε. Έτσι οι συνετλεστές των μαθημάτων θα έχουν αρχείο ώστε να ανανεώσουν τη βάση των απαντήσεων. Τα σχόλια στις συζητήσεις δεν αποτελούν αρχείο για τη βελτίωση των μαθημάτων αλλά, απλώς, συζήτηση της γλώσσας και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα τα δουν οι συντελεστές.


bXsR1

Αυτοί έχουν μήλα


konsta-ntinos

από τι συμπεραίνει κανείς ότι είναι αυτές και όχι αυτοί...


Ioanna678593

@konsta-ntinos στην αγγλική γλώσσα από ότι έχω καταλάβει μπορεί κάποιος να το συμπεράνει μόνο από τα "συμφραζόμενα". Αν δηλαδή έχει αναφερθεί ήδη ο συγγραφέας σε γυναίκες είναι αυτές. Στην ελληνική γλώσσα αν γράψουμε "έχουν μήλα" εννοείται "αυτοί" (οι άνθρωποι ή οι άνδρες)


zogkolopou

Γιατί να ειναι αυτες και να μην ειναι αυτοι


Dimitra956826

Δες το σχόλιο λίγο πιο πάνω από το δικό σου, της D_..

Καλό (και προτεινόμενο) θα ήταν, πριν αφήσετε ένα σχόλιο το οποίο έχουν αφήσει ήδη άλλοι χρήστες, να κάνετε ένα upvote (^) στο σχόλιο ή να απαντάτε στο ίδιο το σχόλιο, αναφέροντας ως έχετε το ίδιο πρόβλημα (αν δεν θέλετε να γράψετε ή να στείλετε αναφορά). Έτσι δεν θα υπάρχει χάος στα σχόλια. ^.^


MarselToslluku

Αυτοι έχουν μηλα μου το βγαζει λάθος....γιατι;;


MarsTheSoap

Δε θα έπρεπε να σας το βγάλει λάθος γιατί είναι ήδη στη βάση δεδομένων μας. Ίσως να υπήρχε κάποιο άλλο τυπογραφικό λάθος ή να κόλλησε το σύστημα διόρθωσης.

Αν ξαναπετύχετε πρόταση όπου πιστεύετε ότι έπρεπε να είχε γίνει δεκτή η απάντησή σας, στείλτε μας ένα στιγμιότυπο οθόνης όπου να φαίνεται η απάντηση και η διόρθωση του duolingo σύμφωνα με αυτές τις οδηγίες για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε. https://forum.duolingo.com/comment/29076205


SARRIPARIS

Το they είναι για ολα τα γενη?


vicky205955

Έγραψα (αυτοί έχουν μήλα) και φυσικά μου το έβγαλε λάθος.Σας παρακαλώ να μου πείτε γιατί έκανα λάθος, για να μαθαίνω πολύ απλά...

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.