"They have apples."

Μετάφραση:Αυτές έχουν μήλα.

September 7, 2016

8 σχόλια


D_..
Mod

    Κοι οι δύο απαντήσεις , "αυτοί" ή "αυτές", είναι σωστές. Ακόμη και το "αυτά", αν για παράδειγμα ανάφερεται σε παιδιά.

    Όταν έχετε να προτείνετε μία σωστή εναλλακτική απάντηση η οποία δεν έχει γίνει δεκτή, στείλτε αναφορά (υπάρχει ειδικό κουμπάκι). Γράψτε στην αναφορά ότι η απάντηση θα έπρεπε να έχει γίνει δεκτή και ακριβώς ποια είναι η απάντηση που απορρίφθηκε. Έτσι οι συνετλεστές των μαθημάτων θα έχουν αρχείο ώστε να ανανεώσουν τη βάση των απαντήσεων. Τα σχόλια στις συζητήσεις δεν αποτελούν αρχείο για τη βελτίωση των μαθημάτων αλλά, απλώς, συζήτηση της γλώσσας και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι θα τα δουν οι συντελεστές.

    February 22, 2018

bXsR1

    Αυτοί έχουν μήλα

    October 3, 2016

konsta-ntinos

    από τι συμπεραίνει κανείς ότι είναι αυτές και όχι αυτοί...

    July 8, 2017

Ioanna678593

    @konsta-ntinos στην αγγλική γλώσσα από ότι έχω καταλάβει μπορεί κάποιος να το συμπεράνει μόνο από τα "συμφραζόμενα". Αν δηλαδή έχει αναφερθεί ήδη ο συγγραφέας σε γυναίκες είναι αυτές. Στην ελληνική γλώσσα αν γράψουμε "έχουν μήλα" εννοείται "αυτοί" (οι άνθρωποι ή οι άνδρες)

    January 28, 2018

zogkolopou

    Γιατί να ειναι αυτες και να μην ειναι αυτοι

    February 22, 2018

Dimitra956826

    Δες το σχόλιο λίγο πιο πάνω από το δικό σου, της D_..

    Καλό (και προτεινόμενο) θα ήταν, πριν αφήσετε ένα σχόλιο το οποίο έχουν αφήσει ήδη άλλοι χρήστες, να κάνετε ένα upvote (^) στο σχόλιο ή να απαντάτε στο ίδιο το σχόλιο, αναφέροντας ως έχετε το ίδιο πρόβλημα (αν δεν θέλετε να γράψετε ή να στείλετε αναφορά). Έτσι δεν θα υπάρχει χάος στα σχόλια. ^.^

    February 23, 2018

MarselToslluku

    Αυτοι έχουν μηλα μου το βγαζει λάθος....γιατι;;

    December 12, 2018

MarsTheSoap

    Δε θα έπρεπε να σας το βγάλει λάθος γιατί είναι ήδη στη βάση δεδομένων μας. Ίσως να υπήρχε κάποιο άλλο τυπογραφικό λάθος ή να κόλλησε το σύστημα διόρθωσης.

    Αν ξαναπετύχετε πρόταση όπου πιστεύετε ότι έπρεπε να είχε γίνει δεκτή η απάντησή σας, στείλτε μας ένα στιγμιότυπο οθόνης όπου να φαίνεται η απάντηση και η διόρθωση του duolingo σύμφωνα με αυτές τις οδηγίες για να μπορέσουμε να σας βοηθήσουμε. https://forum.duolingo.com/comment/29076205

    December 12, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.