1. Forum
  2. >
  3. Topic: Hungarian
  4. >
  5. "Do you want mine?"

"Do you want mine?"

Translation:Az enyémet kéred?

September 7, 2016

5 Comments


NestorSaliven

Want means 'akarni' it should also accept 'Az enyémet akarod?' not to mention 'kérni' means 'to ask' (not just questions)


NestorSaliven

Magyar anyanyelvvel nehezebb ezeket a feladatokat teljesiteni, mert ha az eredeti szo jelentesehez ragaszkodsz az a baj, ha magyarul 3-4 masik szorendbol valasztasz az a baj... Jaj anyám...


Hulk014

Teljesen egyet értek. Nem beszélve, a sok magyar/angol kifejezésről amiket most látok életembe először.:D Még van mit javítani ezen a kurzuson.


sheepishangel

Could it also be "Az enyémet kéritek" for you (pl.)?


jzsuzsi
Mod

Yes, that is also a good translation.

Learn Hungarian in just 5 minutes a day. For free.