1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim ördeklerimiz var."

"Bizim ördeklerimiz var."

Çeviri:We have ducks.

February 9, 2014

74 Yorum


ToygarYerl

Bizim ördeklerimiz var We have ducks

Yanlış dedi have-have got aynı şey değil mi

April 27, 2014

defnedemet1

ben de de aynisi oldu

October 28, 2015

NazlUysal

Bende olmadı valla

October 5, 2014

Ekogs

Bende de olmadı . We have ducks kabul etti

December 5, 2015

elifnr9

ben we have ducks yazdım

May 7, 2016

dicle746702

bana da aynı şeyi dedi

August 3, 2017

Cool_Girl505

senin dediğin yanlış aynı şey değil

August 7, 2017

YUSUFASLAN729478

Bende boyle yaptim kabul etmedi

November 28, 2017

AyvazYiitK

değil ayniysa o zaman ikisi ayni cümlede kullanılmaz ki dimi yani

January 22, 2018

AyvazYiitK

İkisi ayniysa ayni cümlede kullanilmaz dimi

January 22, 2018

anlsnrts

Have ve have got aynı anlama geliyorsa neden sadece have i kabul etmedi.

February 24, 2014

silanim

have ile have got ayni niye yanlis dedi ki biri cevap verebilir mi

August 19, 2014

RahmanAdam

We have the ducks dedim kabul etmedi??

August 17, 2014

misal33

bana HAVE GOT yapısını öğretseydi doğru yapardım öğretmediğiniz şeyleri sormamalısınız...

March 21, 2017

azra283563

Bizim ördeklerimiz varda hata yapıyorlar

June 28, 2017

azra283563

Aynen

June 28, 2017

BurakAslan278930

Bunlarda da her hayvan var soyleyin bizim daha bir kopegimiz bile yok bize de yollasinlar

August 27, 2017

AyvazYiitK

Duolingo bazen kafayi yiyiy

January 22, 2018

nazlcanjim

birden fazla kişi olunca has olmuyomuydu

October 23, 2018

nazlcanjim

birden fazla kişi olduğunda has olmuyomuydu

October 23, 2018

nazlcanjim

Çoğulda has olmuyomu

November 28, 2018

zgrZorlu

Üçüncü tekil şahislarda has olur.

May 29, 2019

AliceMay2000

Neden we have the ducks olmuyo

July 12, 2019

volkanzaro

We have got ducks yazdım doğru dedi ama We have ducks gösterdi.

July 6, 2014

EsraGms

İkisi de oluyor

May 10, 2016

azeri_guzeli

We have ducks dogru oldu bende

May 27, 2015

zaferenol

"Our have ducks" olması gerekmiyor mu?

May 17, 2016

MeteUlku

Hayır., tamamen yanlış bir cümle.

July 8, 2016

Straw_Berryy

Have ile Got farkı ne???

July 8, 2016

MeteUlku

"We have got ducks." kabul ediliyor olması lazım?

July 8, 2016

wise_angel

got have fark ne?

July 8, 2016

MeteUlku

"We have got ducks." kabul ediliyor olması lazım?

July 8, 2016

KadirGenc

We have the ducks yanlis mi

July 9, 2016

MeteUlku

Oyle olursa "ordekler bizde." olur.

July 9, 2016

aan250692

Got a gerek yok

July 10, 2016

mustafaabcsamet

we have a ducks ı neden kabul etmiyor ?

July 25, 2016

MeteUlku

Turkce'de de "bir ordekler" diyemezsiniz cunku. Hem cogul hem de belirsiz artikel (a/an) olamaz.

July 25, 2016

mustafaabcsamet

anladım çok sağol :)

July 25, 2016

ZbeydeCora

Have yazdım have gort gösterdi neden ?

August 21, 2016

MeteUlku

"have got" olması lazım. Ayrıca "have" de doğru "have got" da. Çünkü birincisi Amerikan İngilizcesindeki kullanım, ikincisi İngiliz İngilizcesindeki.

August 21, 2016

elifneva06

bendede aynısı oldu

August 31, 2016

NahidHasanli

bizim kelmesinde neden our kullanılmıyor?

September 7, 2016

Ayel834662

Ben de has yazdim ama kabul etmedi has canlilar icin kullanilmiyomuydu?

October 2, 2016

sevil901483

Tera yazdim olmadi

October 9, 2016

Eren881330

We have duck olması lazım s takisi gelmez

November 12, 2016

munevverazra

arkadaşlar cümleyle benim sorunum yokta havenin cümlede ne işi var

December 25, 2016

sekin385247

our have ducks olması gerekmiyor mu?

June 22, 2017

that.gulsah

doğrusu we own ducks mış ;-;

July 4, 2017

Hakan629762

neden we has ducks diyemiyorum da have demek zorundayım bilen varmı

July 27, 2017

EmreYaln459062

Çünkü cümle içinde sen olduğun için have demelisin başka birilerinden bahsedince has diyebilirsin

November 14, 2017

dicle746702

bizim ördeklerimiz var We have ducks dedim yanlış dedi have got dedi aynı şey ya

August 3, 2017

Cool_Girl505

bi s harfi yüzünden yanlış cevap diyoo

August 7, 2017

AhmetAYDIN143820

We have ducs olmalı poesses ne ya

September 14, 2017

ElifNurAKA2

We have ducks yazdım olmadı got ne mana

September 14, 2017

azra283563

"Bizim ördeklerimiz var" we ducks have

September 15, 2017

EmreYaln459062

'Our' bizim demek değil mi ?

November 14, 2017

YUSUFASLAN729478

Amk

November 28, 2017

eyda819139

We have ducks kabul etmedii

November 30, 2017

eymen436360

Arkadaşlar we have the ducks yanlış mı olur

December 4, 2017

bilal558707

bizim our demek we değil

December 6, 2017

ahsen845537

Have got olmuyo mu?

January 14, 2018

salimsahinn

We posses duck olmalıydı diyor!! S)

January 23, 2018

Talha129756

Bende hiç kabul etmiyor ikisinde

January 29, 2018

Talha129756

Arkadaşlar bende we have got the ducks ve we have the ducks ikisinide kabul etmıyo

January 29, 2018

Elif399932

We have ducks olmicakmıydı bende başka birşey dedi

January 30, 2018

Elif399932

We ppuppchess ducks ne demek

January 30, 2018

lker930861

Ama bizim gerçekte ördeğimiz yok ☺☺☺☺☺☺☺

February 1, 2018

Rukiye353402

We have our ducks bizim ördeklerimiz var olması gerekiyormu ama burda we have ducks (ördeklerimiz var

March 10, 2018

mmDzTY

xs aas1 .

March 29, 2018

eczaci8863

bu duolungo uygulamasi ile %100 ingilizce ogrenebilirmiyiz

July 15, 2018

ibrajab

Senin agzin

September 3, 2018

OsmanAcar6

We have the ducks yazdım olmadı

October 17, 2018

toprak20558

We have the ducks dedim ama su the yi nerede kulanmaliyim bilmiyrum biri yardimci olursa sevinirim

May 25, 2019

MarazAli10

Sucks yazdim kahretsin

July 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.