1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Bizim ördeklerimiz var."

"Bizim ördeklerimiz var."

Çeviri:We have ducks.

February 9, 2014

142 Yorum


ToygarYerl

Bizim ördeklerimiz var We have ducks

Yanlış dedi have-have got aynı şey değil mi


Ekogs

Bende de olmadı . We have ducks kabul etti


elifnr9

ben we have ducks yazdım


NazlUysal

Bende olmadı valla


defnedemet1

ben de de aynisi oldu


dicle746702

bana da aynı şeyi dedi


Cool_Girl505

senin dediğin yanlış aynı şey değil


___beyza___

Ben de öyle oldu ya:(


YUSUFASLAN729478

Bende boyle yaptim kabul etmedi


Lisa170827

Lütfen insanlarla düzgün konuş.burası öğrenme yeri ....


AyvazYiitK

değil ayniysa o zaman ikisi ayni cümlede kullanılmaz ki dimi yani


AyvazYiitK

İkisi ayniysa ayni cümlede kullanilmaz dimi


elifnaz892379

Aynısını yaptım doğru dedi


anlsnrts

Have ve have got aynı anlama geliyorsa neden sadece have i kabul etmedi.


Gizem_0123

Siz got kullanarak yazin kabul eder


Selcen_Ozturk

şıkli soruda ciktiysa butun dogrulari isaretlemelisiinz. öyle mi oldu?


RahmanAdam

We have the ducks dedim kabul etmedi??


EnesYT

The tkil olanlar için kullanılır


MeteUlku

Hayır. Tekil veya çoğul olması farketmez. Eğer belli bir grup ördekten bahsediyorsanız "the" gelir. Onun da çevirisi "Ördekler bizde." olur.


KadirGenc

We have the ducks yanlis mi


MeteUlku

Oyle olursa "ordekler bizde." olur.


silanim

have ile have got ayni niye yanlis dedi ki biri cevap verebilir mi


bilgekaganyilmaz

O zaman başka bir yerde hatan var veya şıklı soruda birini işaretlemişsindir.


baak14094

İkiside aynı değil biri ileri ingilizcede kullaniliyor diğer basit olanlarinda


MeteUlku

Hayır, ileri/başlangıç İngilizce'yle alakası yok. "I have got", İngiliz İngilizcesi ve "I have", Amerikan İngilizcesi.


AyvazYiitK

Duolingo bazen kafayi yiyiy


aan250692

Got a gerek yok


mustafaabcsamet

we have a ducks ı neden kabul etmiyor ?


MeteUlku

Turkce'de de "bir ordekler" diyemezsiniz cunku. Hem cogul hem de belirsiz artikel (a/an) olamaz.


mustafaabcsamet

anladım çok sağol :)


ZbeydeCora

Have yazdım have gort gösterdi neden ?


MeteUlku

"have got" olması lazım. Ayrıca "have" de doğru "have got" da. Çünkü birincisi Amerikan İngilizcesindeki kullanım, ikincisi İngiliz İngilizcesindeki.


Samet303366

Zaten aldığımız kurs İngiliz İngilizcesi


elifneva06

bendede aynısı oldu


NahidHasanli

bizim kelmesinde neden our kullanılmıyor?


Ayel834662

Ben de has yazdim ama kabul etmedi has canlilar icin kullanilmiyomuydu?


Zoyku21

i you we they de have he she it te has geliyor.


bahadr142725

Çogul olunca have donüşür tek bir ordek olsaydı has olurdu


sevil901483

Tera yazdim olmadi


Eren881330

We have duck olması lazım s takisi gelmez


munevverazra

arkadaşlar cümleyle benim sorunum yokta havenin cümlede ne işi var


misal33

bana HAVE GOT yapısını öğretseydi doğru yapardım öğretmediğiniz şeyleri sormamalısınız...


sekin385247

our have ducks olması gerekmiyor mu?


azra283563

Bizim ördeklerimiz varda hata yapıyorlar


that.gulsah

doğrusu we own ducks mış ;-;


Hakan629762

neden we has ducks diyemiyorum da have demek zorundayım bilen varmı


nezir_12300

You we ve they öznelerini kullanırken have kullanırız I öznesinde olduğu gibi ingilizce bu ☺☺


EmreYaln459062

Çünkü cümle içinde sen olduğun için have demelisin başka birilerinden bahsedince has diyebilirsin


dicle746702

bizim ördeklerimiz var We have ducks dedim yanlış dedi have got dedi aynı şey ya


Cool_Girl505

bi s harfi yüzünden yanlış cevap diyoo


BurakAslan278930

Bunlarda da her hayvan var soyleyin bizim daha bir kopegimiz bile yok bize de yollasinlar


AhmetAYDIN143820

We have ducs olmalı poesses ne ya


ElifNurAKA2

We have ducks yazdım olmadı got ne mana


azra283563

"Bizim ördeklerimiz var" we ducks have


EmreYaln459062

'Our' bizim demek değil mi ?


eymen436360

Arkadaşlar we have the ducks yanlış mı olur


bilal558707

bizim our demek we değil


ahsen845537

Have got olmuyo mu?


salimsahinn

We posses duck olmalıydı diyor!! S)


Talha129756

Bende hiç kabul etmiyor ikisinde


Talha129756

Arkadaşlar bende we have got the ducks ve we have the ducks ikisinide kabul etmıyo


Elif399932

We have ducks olmicakmıydı bende başka birşey dedi


Elif399932

We ppuppchess ducks ne demek


lker930861

Ama bizim gerçekte ördeğimiz yok ☺☺☺☺☺☺☺


Rukiye353402

We have our ducks bizim ördeklerimiz var olması gerekiyormu ama burda we have ducks (ördeklerimiz var


eczaci8863

bu duolungo uygulamasi ile %100 ingilizce ogrenebilirmiyiz


burakdagli2

Youtube'ta Ozer Kiraz diye bir ogretmenin dersleri var. Onlari da muhakkak izle derim. 149 ders, mukemmel anlatim.


OsmanAcar6

We have the ducks yazdım olmadı


nazlcanjim

birden fazla kişi olunca has olmuyomuydu


nazlcanjim

birden fazla kişi olduğunda has olmuyomuydu


nazlcanjim

Çoğulda has olmuyomu


zgrZorlu

Üçüncü tekil şahislarda has olur.


toprak20558

We have the ducks dedim ama su the yi nerede kulanmaliyim bilmiyrum biri yardimci olursa sevinirim


AliceMay2000

Neden we have the ducks olmuyo


salihmusamuslu

Sucks yazdim kahretsin


lonely5528

Neden the the ducks dedik kabul etmedi


Bilal876692

Hdjajakakqoalalkaoıqqoqqoq


AyenurAkma8

We have the ducks la aynı şey


nezir_12300

Neden the yok yahuu


ramo4764

Bunda bir yanlış lik oldugunu düşunuyorum


_selsermeec_

Neden we have the ducks olmuyo ne değişti


Merve642730

Bizim ördeklerimiz derken belli bir şeyden bahsetmiyor mu o zaman neden We have the ducks diyemiyoruz


Nazmiye15649

Arkadaşlar ben de have ne rede has nerede kullanacağımı bilemiyorum


AhmetZekiG2

Seven Ducs yazdım kabul etti


Apthis

Our have ducks olmaz mı


Apthis

Our have duck neden olmuyor


volkanzaro

We have got ducks yazdım doğru dedi ama We have ducks gösterdi.


EsraGms

İkisi de oluyor


Sercan92

Bence belirtili isim tamlamasinda have got kullanıyor. Betirtisiz isim tamlamasinda sadece have. Belki sacma ama bu mantıkla yapıyorum. Doğru çıkıyor.


trgz

Bende we have the ducks yazdim cevap yanlis dedi ve dogru cevabi we have got ducks olarak yazdi


elifnaz892379

Ben sadece we have ducks olarak yazdım bana doğru dedi başka bir cevapta göstermedi


eymen436360

Bende öyle yazdım mantıken öyle olması lazım yanlışmış ama the ducks un önüne geldiğinde ördek ek alır yani bizim ördeği var oluyor anladım ben


HaticeMele

Have olmasa nolur sanki


Simge848058

çünkü our bizim demek


selin.artar

I-You-We-They=have He-she-it=has


azeri_guzeli

We have ducks dogru oldu bende


wilwaw

Arkadaşlar lütfen cvp verin neden has olmadı ya şu have sadece i he she it te kullanılmıyormuydu ? Has da haliyle we they you değil mi lütfen cvp verin????


zaferenol

"Our have ducks" olması gerekmiyor mu?


MeteUlku

Hayır., tamamen yanlış bir cümle.


Eren250738

Beni kabul etti we have ducks


deepandchilly

Have ile Got farkı ne???


MeteUlku

"We have got ducks." kabul ediliyor olması lazım?


wise_angel

got have fark ne?


MeteUlku

"We have got ducks." kabul ediliyor olması lazım?


eyda819139

We have ducks kabul etmedii


Tun158049

bende sadece have kullanarak yazdım. kabul etti


mehmetsoyd

Have kabul edilmedi have got olmasi gerekiyormuş :( ! Anladım yardım edermisiniz neden have got


sudebayar

we has ducks yazdım aynı anlama gelmiyor mu?


cimoo

we de has yok / have var.


Talha129756

Has olmaz have olur


yasaroow

Kendinden bahsederken have kullanmalisin


1joshua1

kargaşa yaratmamak için aşağıdaki yorumları siz okuyun da doğrusunu yazın


38smtt

Have ve have got aynıysa neden kabul etmedi


EnesYT

We have ducks yazdım bende kabul etti


beyza591898

Bende oyle yazdim kabul etti


beyza591898

Hayir ikisi cok farkli seyler

Have ve have got ayni anlama gelmiyo


harunkelesoglu

own sahiplik anlamı katmıyormu


beyza591898

Have "sahip olmak " anlamina geliyor bir yanlisiniz var


EbruGdakAk

Own sahiplenmek ve ayni zamanda benim gibi anlamlar tasiyor. Have ise var anlami veriyor


piralicagri

Hani ordekler kustu?


hanzalaOkt

neden got ? yoksa o may good :))))) mu ?


Selcen_Ozturk

have ve have got aynı anlama gelir onu soruyorsanız


EdaAkd

teşekkürler aklımda tam bu soru vardı. çok teşekkür ederim :)


eczaci8863

duolunga uygulamasi ile %100 ingilizce ogrenebilirmiyiz yardimci olursaniznsevinirim


eaglepaw1

Have ile kabul etmiyor have got olarak doğruluyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.