"I say yes."

Fordítás:Igent mondok.

4 éve

10 hozzászólás


derhibogab

Hol van az "AZT"??? a helyes válaszok között van egy "Azt mondom, igen" is. Ha ez jó, akkor miért nem fogadta el: Mondom, igen .... ??

4 éve

SzucsRudolf

nekem elfogadta azt is,: "mondom igen"

4 éve

ambruseszter

A vessző

3 éve

Harga
Harga

A magyar mondatban benne van, az angolba pedig nem kell. Duonak megint igaza van. Ne ragadj le a szavaknál, lényeges: hogy hangzik, hogy írják, mit jelent.

9 hónapja

k.angi

Igent mondok- a helyes

4 éve

Csacsika2

Én mondok igent ! /ő pedig nem/ - nem fogadta el!

3 éve

MatyiPalin

Igent mondok én igent mondok

3 éve

SzemokeCse

En mondom hogy igen . Miert nem jo???

3 éve

Tengerimalac06

én is ezt kérdem

2 éve

Maminti.
Maminti.

Mert úgy magyartalan. Az "I say yes" egy kifejezés, ami azt jelenti "Igent mondok"

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.