"I say yes."

Fordítás:Igent mondok.

4 éve

16 hozzászólás


derhibogab

Hol van az "AZT"??? a helyes válaszok között van egy "Azt mondom, igen" is. Ha ez jó, akkor miért nem fogadta el: Mondom, igen .... ??

4 éve

SzucsRudolf

nekem elfogadta azt is,: "mondom igen"

4 éve

ambruseszter

A vessző

3 éve

Harga
Harga

A magyar mondatban benne van, az angolba pedig nem kell. Duonak megint igaza van. Ne ragadj le a szavaknál, lényeges: hogy hangzik, hogy írják, mit jelent.

7 hónapja

k.angi

Igent mondok- a helyes

3 éve

Csacsika2

Én mondok igent ! /ő pedig nem/ - nem fogadta el!

3 éve

MatyiPalin

Igent mondok én igent mondok

2 éve

SzemokeCse

En mondom hogy igen . Miert nem jo???

3 éve

Tengerimalac06

én is ezt kérdem

2 éve

Maminti.
Maminti.

Mert úgy magyartalan. Az "I say yes" egy kifejezés, ami azt jelenti "Igent mondok"

2 éve

nicol233739

Duo mi az a prpres

3 éve

JnosSzakcs

Miért nem fogadta el mikor szóról szóra ezt írtam?????????

1 éve

Harga
Harga

Figyelj, hogy mi a feladat! Hiába jó mindkettő, nagyon nem mindegy, hogy azt kell beírni amit hallottál, vagy azt, amit magyarul jelent.

2 hónapja

JnosSzakcs

Mi a f@sz van ezzel, hogy nem fogadja el a jó válaszokat???????

1 éve

Harga
Harga

Ha nem tudsz rajta változtatni, fogadd el, hogy van ez így.

2 hónapja

lazar320633

Aha mindig írj be jót!!!!??

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.