"His cats' food is milk."

Tłumaczenie:Jedzeniem jego kotów jest mleko.

September 7, 2016

16 komentarzy


MateuszMaj20

Pisze sie jedzienie tego kota to mleko nie liczac ze mleko to napoj

September 7, 2016

Viersch

jest tu liczba mnoga, cats, więc 'tego kota' w żadnym wypadku nie mogłoby być. pozdrawiam!

September 9, 2016

Aleksandra337611

Jedzeniem kotów jest mleko

August 26, 2018

brocky777

Bez spiny zdanie to zdanie. Przetlumacze kazde jesli to sprawi ze opanuje jezyk :-)

May 10, 2018

pawelllek

A jak by bylo przetłumaczone zdanie: The cats's food is milk ? Czy taka wersja jest oki? To jedzenie kotów jest mlekiem. ? Wtedy wyraz Tje odnosi się do jedzenia a nie do kotów. A tutaj His odnosi się do kotów.

May 11, 2018

pawelllek

Nie da się edytować. Bez sensu. W zdaniu źle napisałem. Mialo być Thw cats' food is milk

May 11, 2018

Damian3307

To his jest potrzebne, zdanie "the cats' food is milk" oznacza posiłkiem kotów jest mleko a His cats' food is milk oznacza posiłkiem jego kotów jest mleko

October 25, 2018

Maksymilia6803

Nie uznaje "Pokarm dla jego kotów to mleko." :-P

July 13, 2018

sineyen

Bo to niepoprawna odpowiedź ;) Jest różnica między rzeczą czyjąś i rzeczą DLA kogoś.

March 30, 2019

Frodzio18

Czy w takim razie wyrażenie "eat milk" by było poprawne skoro mleko to jedzenie?

October 31, 2018

ELUSIA444874

Pokarm dla jego kotów to mleko. mi nie zaliczyło :( dlaczego ?

January 8, 2019

kris77k

To samo

January 20, 2019

lukaszolap

m zapomniałem i nie uznało dlaczego?

February 20, 2019

DoganiamCie

Mleko jest jedzeniem kotow.

March 17, 2019

DoganiamCie

I nie zaliczylo

March 17, 2019

MilenaKobi

Bez sensu to zdanie

April 5, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.