1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She has plates."

"She has plates."

Çeviri:Onun tabakları var.

February 9, 2014

66 Yorum


MehmettAli1

Soruda herhangi bir hata yok.O tabaklara sahip diye çevrilir.He she it geldiğinde özne "O" olur.Kız tabaklara sahip deseydik,The girl diye başlardı.


Dogukanj

Bu program yanlış ya tabaklar onda diye çevirdim olmadı önceden öle demişti çünkü


Ezgi414746

Program yanlış değil 'onda' diye bilmemiz için has the yazılmalı ama sadece has yazıldığı için onun tabakları var diye çevirdik ☺️


Seda893398

Bende yorumlarda bunun cevabını arıyordum sağoll ya :)))


Ecrin767339

Bende ingilizceye ilk başladığımda ilk takıldığım şey bu olmuştu, çok merak ettim hatalı diye bildirim bile gönderdim ablama sordum (üniversitede ingilizce hazırlık okuyor) ablam bana has kelimesinin var demek olduğunu söyledi. Duolingo da hatalı ögrenmeyelim diye bunu da söylüyormuş işte... Zaten önceki bölumlerde de bu vardı


kinastetukan

Kızın tabakları var diye çevirdim kabul etmedi. Neden


Astroloth

Kızın tabakları var cümlesinin karşılığı The girl has plates olur.


Irem673295

çünkü kız "Girl" demek She ise kızı işaret ediyor ve kızı işaret ettiği için "O" diyoruz o yüzden "Kızın" kelimesi olmaz.


Seda893398

Çünkü cevap Onun tabakları var /he she ıt =o


OkanKoak

Girl demiyor she diyor


Derya474431

çünkü she (kız olarak) O demek yani kız anlamına geliyor yani ikisi benzer şeyler


ZeynepArzu3

Bana da öyle yaptı


AliMecnun

Çünkü kız girl demek ama She ise o demek yani zamir kız işaret ediyor


Seda940536

Onun tabakları var


Sdka77417

Türkçe değil İngilizce söyleyeceksin


zeynep_azra111

she kızlarda kullanılsa da O demek


Hafsa6842

She yani onun kız deseydi girl olurdu.Yani onun tabakları var oluyor

5 saniyeni geri al


radef35

''onun tabakları'' yanlısmı ya?


FezileMemm

has olmamali have olmali


incikin_

"Have" veya "has" olmasını özne belirler. Özne "he/she/it" veya bunlara karşılık gelen bir isim olduğunda "have" "has"e dönüşür.

I have plates.
You have plates.
She has plates.
He has plates.
It has plates.
We have plates.
They have plates.


sabiha577856

Onun tabakları aynı şey işte biz türkçe konuşuyoruz arkadaşım biz böyle konuşuyoruz


aan250692

Abi her sey cok basit onun tabaklari var


Eco287

Ya işte have yani has sahiplik anlami oldugu icin onunoluyor


byElifs

Nerede has nerede have gelir? Lütfen doğrusunu bilen cevaplasın!


Yunuskavakli

Yaw ''plate'' diyor.Ben de onu yazdım,''plates'' olcakmış


segavein

aynen ben de öyle duydum ana hatalı dedi


Nazl180565

Kaplumbağa okuyuşu var ordan dinlerseniz anlarsınız "-s" diyor.


Yudum121922

O tabaklara sahip neden olmuyor


ilkay43290

Bu cevaplarda sıkıntı var


Hooman675995

neden plates i tabaklar okuduk ozaman the plates ne??? o kizin tabaki var gerekmiyormu?


Hooman675995

meger l eat apples de ben elma yerim ve çog kolanmiyoruk neden burda she has plates borda the ya birşey gelmemişden tabaklar diyoruz???


Sdka77417

Türkçe değil İngilizce söyle


Yusuf194261

Plate diyor s i kullanmıyor


ft5V11

Tüh sıfır canım kaldı


Bilge306308

Plate diyor seslendirmede plates demiyor ki sonra bir harften yanlis kabul ediliyor


Ecrin767339

Şimdi anlamadığım have ve has sözcüklerini neye göre kullanıyoruz bazen has bazen have kullanılıyo, ama neyee göre kimse bilmiyo


Yaqub290061

Düzgün yazdım tamda ordakı gibi ama yanlış diyo


suden90

Kızın tabakları var diye çevirdim yanlış dedi


Yamur264063

Bana yanlış dedi doğruydu ama


safakturk

Önceki soruda "the girl has plates" derken "kızın tabakları var" dedim kabul etmedi. Bunda da önceki soruda önerdiği tarzda "Tabaklar onda." Dedim gene kabul etmedi.


_ecringuney_

Tabaklar onda yazdim kabul etmedi.


I.AM.ROSE

Her türlü telaffuz ettim kabul etmiyor


nnnnnn564087

Neden have yerine has kullanıldı


yasemin958562

Girl demiyor she diyor dikkatli bakınn


iek884283

Kızın tabakları var olacak onun değil (she) "kızlar için onun demek "kızlar için she erkekler için (he) erkekler için onun demek erkekler için he


YazKksal2

plate diyor plates demiyor yanlis soyluyor benim pu


Nihat41063

"The girl has plates" cümlesine "the plates" olmalı diyerek yanlış kabul ediyor, bu cümle doğru oluyor, nedenini bilen varsa lütfen yardımcı olsun.


segavein

seste she has plate diyor ama yanlış diyor anlamadım


Rabia362

Bilmem ben basit buldum


Fidan481255

Amk duymuyo sinirim bozuldu


MustafaGun555822

Ayni ceviriyi kabul etmedi


MustafaGun555822

Ayni ceviriyi kabul etmedi


cippelo

Plates topu :D


Sessizdam

Has i is olarak duydum


Fatih_Polat

duyduğunu yaz diyor..net bir şekilde plate diyor..onu yazıyoruz..cevap plates

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.