"Shehasplates."

Çeviri:Onun tabakları var.

4 yıl önce

64 Yorum


kinastetukan

Kızın tabakları var diye çevirdim kabul etmedi. Neden

4 yıl önce

Astroloth

Kızın tabakları var cümlesinin karşılığı The girl has plates olur.

4 yıl önce

aytekin.ad

Abi she var ama o yazıyom olmıyo

3 yıl önce

DuhanDemir1

ne farketti allah aşkına

2 yıl önce

Irem673295

çünkü kız "Girl" demek She ise kızı işaret ediyor ve kızı işaret ettiği için "O" diyoruz o yüzden "Kızın" kelimesi olmaz.

1 yıl önce

Seda893398

Çünkü cevap Onun tabakları var /he she ıt =o

4 ay önce

OkanKoak

Girl demiyor she diyor

3 yıl önce

AMucteba

onun diyecektin

2 yıl önce

ZeynepArzu3

Bana da öyle yaptı

1 yıl önce

AliMecnun

Çünkü kız girl demek ama She ise o demek yani zamir kız işaret ediyor

1 hafta önce

Dogukanj

Bu program yanlış ya tabaklar onda diye çevirdim olmadı önceden öle demişti çünkü

3 yıl önce

Ezgi414746

Program yanlış değil 'onda' diye bilmemiz için has the yazılmalı ama sadece has yazıldığı için onun tabakları var diye çevirdik ☺️

1 yıl önce

Seda893398

Bende yorumlarda bunun cevabını arıyordum sağoll ya :)))

4 ay önce

MehmettAli1

Soruda herhangi bir hata yok.O tabaklara sahip diye çevrilir.He she it geldiğinde özne "O" olur.Kız tabaklara sahip deseydik,The girl diye başlardı.

4 yıl önce

FezileMemm

has olmamali have olmali

1 yıl önce

incikin_
incikin_

"Have" veya "has" olmasını özne belirler. Özne "he/she/it" veya bunlara karşılık gelen bir isim olduğunda "have" "has"e dönüşür.

I have plates.
You have plates.
She has plates.
He has plates.
It has plates.
We have plates.
They have plates.

1 yıl önce

SeferYetki

Harikasın

5 ay önce

radef35

''onun tabakları'' yanlısmı ya?

3 yıl önce

sabiha577856

Onun tabakları aynı şey işte biz türkçe konuşuyoruz arkadaşım biz böyle konuşuyoruz

2 yıl önce

aan250692

Abi her sey cok basit onun tabaklari var

2 yıl önce

Eco287

Ya işte have yani has sahiplik anlami oldugu icin onunoluyor

2 yıl önce

byElifs

Nerede has nerede have gelir? Lütfen doğrusunu bilen cevaplasın!

2 yıl önce

_Ugur

Tekillerden sonra "has", çoğullardan sonra "have" gelir.

2 yıl önce

Yunuskavakli

Yaw ''plate'' diyor.Ben de onu yazdım,''plates'' olcakmış

2 yıl önce

Yudum121922

O tabaklara sahip neden olmuyor

6 ay önce

ilkay43290

Bu cevaplarda sıkıntı var

5 ay önce

Hooman675995

neden plates i tabaklar okuduk ozaman the plates ne??? o kizin tabaki var gerekmiyormu?

5 ay önce

Hooman675995

meger l eat apples de ben elma yerim ve çog kolanmiyoruk neden burda she has plates borda the ya birşey gelmemişden tabaklar diyoruz???

5 ay önce

Kayra906791
<pre> Trtygfff bir gün daha fazla bilgi edinin ve bu nedenle de bu yüzden kabul edemeyeceğim </pre>
5 ay önce

esme355816

Tabaklar onda olmaz mi

1 hafta önce

esme355816

Tabaklar onda

1 hafta önce

DmbyC

Tabaklar onda nasıl deriz ?

3 yıl önce

mehmet4282

kızın tabakları var

2 yıl önce

harunsuzer

onda tabaklar var diye çevirdim yanlış dedi

2 yıl önce

cihangirgulyatov

yanlış

2 yıl önce

said437185

Tabaklar onda neden olmuyormuş??

1 yıl önce

crossbrhn

tabaklar onun demek te uygun olabilir

1 yıl önce

aksana436480

Deyə bilmədim

1 yıl önce

teemo61

the kullanmasi gerekiyo

4 yıl önce

hsnky0110

O kızın tabakları var doğru olmasi gerekmiyor mu ?

3 yıl önce

tahsiniscioglu

plates aynı zamanda plaka demek değil mi yahu

3 yıl önce

enderbagci

Kabul etmiyo

2 yıl önce

Buket305610

Doğru yaptım ama ?

2 yıl önce

brahimEsge

Plates i plants sandım

2 yıl önce

SercanyYgl

ağlıyorum

2 yıl önce

1128963016

onun tabağı var : yazdım kabul etmedi

2 yıl önce

esmer.gencc

nenden have değilde has

2 yıl önce

deniz.tunc

onun tabakları doğru değilmi aynı şey sonuçta yaaa sinirimi bozdu

4 yıl önce

rkosker

"Tabaklar onda" da dogru cevap degil midir?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayır o zaman the gerekli. detaylar surada: https://www.duolingo.com/comment/1646458

4 yıl önce

esme355816

Tabaklar onda olmaz mi

1 hafta önce

MehmettAli1

Has ve have sahiplik ekidir.Dediğin doğru değil.

4 yıl önce

Pascowl
Pascowl
Mod

Selcan'ın dediği gibi senin dediğinde the olmalı, yani "She has the plates" veya bir başka örnek; "Tabaklar kızda." (The girl has the plates.)

4 yıl önce

selinipekci

daha önce has koymadığı için kabul etmedi demiştiniz şimdi var ve tabaklar onda yazdık gine kabul etmedi

4 yıl önce

aoskdaosdkoas

yorum yapmadan önce önceki yorumlara bakın lütfen

4 yıl önce

MEO17

Onun olmasi icin her kullanilmasi gerekmez mi?

4 yıl önce

semihcagat

"her" kullanmak için tamlama olması lazım. Burda "O tabaklara sahip" anlamında "Onun tabakları var" diyor.

4 yıl önce

tugceeeeeee

Has got olmasi gerekmiyor muydu niye sadece has?

4 yıl önce

hcan.aydgn

arkadaşlar the kullanılması gerekmiyor mu burada ? malumat var bence burada. Onun tabakları var diyoruz tabaklar-ı buradaki ı eki the olarak çevrilmez mi ?

4 yıl önce

brsyvzsln

the plates olmalı değil mi

4 yıl önce

amysimii

''kızın tabakları var'' doğru değil mi?

4 yıl önce

GenghisKhan.1

Hayır o zaman, "the girl has plates" olurdu. He,she,it cumleye "o" öznesi katar... She has plates cumlesinde de haliyle "Onun tabakları var" anlamına tekabül eder.

4 yıl önce

hale1907

yanlış burda she demiş

4 yıl önce

semihcagat

Oldu olacak "Ayşe'nin tabakları var" diye çevirelim. Nerden biliosun kız oldunu. Maybe girl maybe woman yani :)

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.