"She has plates."

Çeviri:Onun tabakları var.

February 9, 2014

69 Yorum


kinastetukan

Kızın tabakları var diye çevirdim kabul etmedi. Neden

October 14, 2014

Astroloth

Kızın tabakları var cümlesinin karşılığı The girl has plates olur.

November 30, 2014

EymenDoan1

Haklısın

September 24, 2019

aytekin.ad

Abi she var ama o yazıyom olmıyo

March 14, 2015

DuhanDemir1

ne farketti allah aşkına

April 4, 2016

Irem673295

çünkü kız "Girl" demek She ise kızı işaret ediyor ve kızı işaret ettiği için "O" diyoruz o yüzden "Kızın" kelimesi olmaz.

July 28, 2017

Seda893398

Çünkü cevap Onun tabakları var /he she ıt =o

July 27, 2018

OkanKoak

Girl demiyor she diyor

December 19, 2014

Ebrar163336

Aynen

April 13, 2019

AMucteba

onun diyecektin

October 9, 2016

ZeynepArzu3

Bana da öyle yaptı

October 30, 2017

AliMecnun

Çünkü kız girl demek ama She ise o demek yani zamir kız işaret ediyor

December 4, 2018

Seda940536

Onun tabakları var

September 4, 2019

MehmettAli1

Soruda herhangi bir hata yok.O tabaklara sahip diye çevrilir.He she it geldiğinde özne "O" olur.Kız tabaklara sahip deseydik,The girl diye başlardı.

November 7, 2014

Dogukanj

Bu program yanlış ya tabaklar onda diye çevirdim olmadı önceden öle demişti çünkü

March 15, 2015

Ezgi414746

Program yanlış değil 'onda' diye bilmemiz için has the yazılmalı ama sadece has yazıldığı için onun tabakları var diye çevirdik ☺️

October 11, 2017

Seda893398

Bende yorumlarda bunun cevabını arıyordum sağoll ya :)))

July 27, 2018

radef35

''onun tabakları'' yanlısmı ya?

September 28, 2015

FezileMemm

has olmamali have olmali

October 27, 2017

incikin_

"Have" veya "has" olmasını özne belirler. Özne "he/she/it" veya bunlara karşılık gelen bir isim olduğunda "have" "has"e dönüşür.

I have plates.
You have plates.
She has plates.
He has plates.
It has plates.
We have plates.
They have plates.

October 28, 2017

SeferYetki

Harikasın

July 14, 2018

sabiha577856

Onun tabakları aynı şey işte biz türkçe konuşuyoruz arkadaşım biz böyle konuşuyoruz

May 17, 2016

aan250692

Abi her sey cok basit onun tabaklari var

July 10, 2016

Eco287

Ya işte have yani has sahiplik anlami oldugu icin onunoluyor

July 24, 2016

byElifs

Nerede has nerede have gelir? Lütfen doğrusunu bilen cevaplasın!

August 10, 2016

_Ugur

Tekillerden sonra "has", çoğullardan sonra "have" gelir.

September 11, 2016

Yunuskavakli

Yaw ''plate'' diyor.Ben de onu yazdım,''plates'' olcakmış

November 18, 2016

Yudum121922

O tabaklara sahip neden olmuyor

June 3, 2018

ilkay43290

Bu cevaplarda sıkıntı var

July 3, 2018

Hooman675995

neden plates i tabaklar okuduk ozaman the plates ne??? o kizin tabaki var gerekmiyormu?

July 4, 2018

Hooman675995

meger l eat apples de ben elma yerim ve çog kolanmiyoruk neden burda she has plates borda the ya birşey gelmemişden tabaklar diyoruz???

July 4, 2018

Kayra906791
<pre> Trtygfff bir gün daha fazla bilgi edinin ve bu nedenle de bu yüzden kabul edemeyeceğim </pre>
July 12, 2018

esme355816

Tabaklar onda olmaz mi

December 9, 2018

esme355816

Tabaklar onda

December 9, 2018

suzy520626

Benim de çatallarim var

December 28, 2018

CavitCokun

Neden onun tabakları olmuyor

March 22, 2019

DmbyC

Tabaklar onda nasıl deriz ?

October 23, 2015

mehmet4282

kızın tabakları var

April 15, 2016

harunsuzer

onda tabaklar var diye çevirdim yanlış dedi

October 25, 2016

cihangirgulyatov

yanlış

November 7, 2016

said437185

Tabaklar onda neden olmuyormuş??

January 13, 2017

crossbrhn

tabaklar onun demek te uygun olabilir

January 18, 2017

aksana436480

Deyə bilmədim

May 29, 2017

teemo61

the kullanmasi gerekiyo

December 17, 2014

hsnky0110

O kızın tabakları var doğru olmasi gerekmiyor mu ?

April 4, 2015

tahsiniscioglu

plates aynı zamanda plaka demek değil mi yahu

July 24, 2015

enderbagci

Kabul etmiyo

January 19, 2016

Buket305610

Doğru yaptım ama ?

March 12, 2016

brahimEsge

Plates i plants sandım

March 24, 2016

SercanyYgl

ağlıyorum

April 28, 2016

1128963016

onun tabağı var : yazdım kabul etmedi

August 29, 2016

esmer.gencc

nenden have değilde has

November 6, 2016

deniz.tunc

onun tabakları doğru değilmi aynı şey sonuçta yaaa sinirimi bozdu

June 4, 2014

rkosker

"Tabaklar onda" da dogru cevap degil midir?

February 9, 2014

Selcen_Ozturk

hayır o zaman the gerekli. detaylar surada: https://www.duolingo.com/comment/1646458

February 9, 2014

esme355816

Tabaklar onda olmaz mi

December 9, 2018

MehmettAli1

Has ve have sahiplik ekidir.Dediğin doğru değil.

November 7, 2014

Pascowl

Selcan'ın dediği gibi senin dediğinde the olmalı, yani "She has the plates" veya bir başka örnek; "Tabaklar kızda." (The girl has the plates.)

February 23, 2014

selinipekci

daha önce has koymadığı için kabul etmedi demiştiniz şimdi var ve tabaklar onda yazdık gine kabul etmedi

March 18, 2014

aoskdaosdkoas

yorum yapmadan önce önceki yorumlara bakın lütfen

March 27, 2014

MEO17

Onun olmasi icin her kullanilmasi gerekmez mi?

March 30, 2014

semihcagat

"her" kullanmak için tamlama olması lazım. Burda "O tabaklara sahip" anlamında "Onun tabakları var" diyor.

April 13, 2014

tugceeeeeee

Has got olmasi gerekmiyor muydu niye sadece has?

July 31, 2014

hcan.aydgn

arkadaşlar the kullanılması gerekmiyor mu burada ? malumat var bence burada. Onun tabakları var diyoruz tabaklar-ı buradaki ı eki the olarak çevrilmez mi ?

August 13, 2014

brsyvzsln

the plates olmalı değil mi

August 22, 2014

amysimii

''kızın tabakları var'' doğru değil mi?

February 14, 2014

GenghisKhan.1

Hayır o zaman, "the girl has plates" olurdu. He,she,it cumleye "o" öznesi katar... She has plates cumlesinde de haliyle "Onun tabakları var" anlamına tekabül eder.

February 15, 2014

hale1907

yanlış burda she demiş

March 6, 2014

semihcagat

Oldu olacak "Ayşe'nin tabakları var" diye çevirelim. Nerden biliosun kız oldunu. Maybe girl maybe woman yani :)

April 13, 2014
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.