"She has plates."

Çeviri:Onun tabakları var.

4 yıl önce

23 Yorum


kinastetukan

Kızın tabakları var diye çevirdim kabul etmedi. Neden

3 yıl önce

Astroloth

Kızın tabakları var cümlesinin karşılığı The girl has plates olur.

3 yıl önce

Irem673295

çünkü kız "Girl" demek She ise kızı işaret ediyor ve kızı işaret ettiği için "O" diyoruz o yüzden "Kızın" kelimesi olmaz.

1 yıl önce

Seda893398

Çünkü cevap Onun tabakları var /he she ıt =o

2 ay önce

ZeynepArzu3

Bana da öyle yaptı

11 ay önce

MehmettAli1

Soruda herhangi bir hata yok.O tabaklara sahip diye çevrilir.He she it geldiğinde özne "O" olur.Kız tabaklara sahip deseydik,The girl diye başlardı.

3 yıl önce

Dogukanj

Bu program yanlış ya tabaklar onda diye çevirdim olmadı önceden öle demişti çünkü

3 yıl önce

Ezgi414746

Program yanlış değil 'onda' diye bilmemiz için has the yazılmalı ama sadece has yazıldığı için onun tabakları var diye çevirdik ☺️

11 ay önce

Seda893398

Bende yorumlarda bunun cevabını arıyordum sağoll ya :)))

2 ay önce

radef35

''onun tabakları'' yanlısmı ya?

3 yıl önce

FezileMemm

has olmamali have olmali

11 ay önce

incikin_
incikin_

"Have" veya "has" olmasını özne belirler. Özne "he/she/it" veya bunlara karşılık gelen bir isim olduğunda "have" "has"e dönüşür.

I have plates.
You have plates.
She has plates.
He has plates.
It has plates.
We have plates.
They have plates.

11 ay önce

SeferYetki

Harikasın

2 ay önce

sabiha577856

Onun tabakları aynı şey işte biz türkçe konuşuyoruz arkadaşım biz böyle konuşuyoruz

2 yıl önce

aan250692

Abi her sey cok basit onun tabaklari var

2 yıl önce

Eco287

Ya işte have yani has sahiplik anlami oldugu icin onunoluyor

2 yıl önce

byElifs

Nerede has nerede have gelir? Lütfen doğrusunu bilen cevaplasın!

2 yıl önce

Yunuskavakli

Yaw ''plate'' diyor.Ben de onu yazdım,''plates'' olcakmış

1 yıl önce

Yudum121922

O tabaklara sahip neden olmuyor

4 ay önce

ilkay43290

Bu cevaplarda sıkıntı var

3 ay önce

Hooman675995

neden plates i tabaklar okuduk ozaman the plates ne??? o kizin tabaki var gerekmiyormu?

3 ay önce

Hooman675995

meger l eat apples de ben elma yerim ve çog kolanmiyoruk neden burda she has plates borda the ya birşey gelmemişden tabaklar diyoruz???

3 ay önce

Kayra906791
<pre> Trtygfff bir gün daha fazla bilgi edinin ve bu nedenle de bu yüzden kabul edemeyeceğim </pre>
2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.