A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ask your question."

Fordítás:Tedd fel a kérdésed!

4 éve

20 hozzászólás


fafeju

A feneket van jol... magyarban nem kerdezzuk a kerdesunket hanem feltesszuk. Vagy mondjuk. Szokas szerint nagyartalan de nagyon.

3 éve

Shibelion

Nem. Kérdezz! angolul Ask!, jó ez ahogy van.

4 éve

TthKlmn

Ebből doktoráltál?

2 hónapja

TthKlmn

Nekem azt írja hogy mondd a kérdésed ha rákattintok az ask szóra akkor a kér verzió jön és itt meg a tedd verziót favorizálják ezek után mit gondoljak mint aki most tanulja a nyelvet? természetesen a kér ami ask szóra kattintva megjelenik természetesen nem jó hiszen ez a beugrató feladat!!!

3 hónapja

GyorgyUdva

Simán 'Kérdezz!' ?

4 éve

brutus01

Jó lesz, a "kérdezz!"

4 éve

BernusVida

Mekkora nyomorek mondat...

3 éve

TthKlmn

Tell your question, Ask your question A fő az hogy hibázz !!! Itt most a tedd fel verzió van, nekem ,mondd a kérdésedet variánst adta elő!A lehetőségek közül egyik sincs az ő általa beírt verziók közül, csak a megkér kér valakitől valamit és a megkérdez! Milyen segítőkészek így garantált a kudarc!

3 hónapja

TthKlmn

SAY!!!

3 hónapja

TthKlmn

Say your question.

3 hónapja

TthKlmn

Nekem azt írja hogy mond azaz say itt meg tedd fel azaz put it miközben ask kér kérdez a feladat, nos ezek után mit gondoljak?

3 hónapja

TthKlmn

Ask=kér kérdez!!!

3 hónapja

TthKlmn

Itt csak kér valamit vagy kérdez valakitől, de a mond, meg a tedd nem szerepel a variánsok között, nagyon nehéz lehet leírni gondolom és ezért nem szerepelnek ezek a szavak!

2 hónapja

TthKlmn

A három d az nem probléma mert úgy kell írni a mondd szót de ha egy d vel írom az már fatális!!!

2 hónapja

mosi868565

Csak gondold végig: - mond: E/3 ige, kijelentő mód - mondd: E/2 ige, felszólító mód Nem mindegy. Ezért hiba.

2 hónapja

horvath954

"Ask", mióta tedd fel??? Talán "kérem a kérdésed"... újfent gratulálok

2 hónapja

TthKlmn

Say= mond

2 hónapja

TthKlmn

say,tell = mond put lay set=tesz ask=kér megkérdez

1 hónapja

TthKlmn

Put= ask

3 hete

Katalin5246

ASK= ???KÉRDEZZ = SZÓRÓL. SZÓRA A HELYES. dE AKKOR HONNAN "A TEDD FEL"A KÉRDÉST? . ITT MÁR JÓ AZ ÉRTELEMSZERŰ VÁLASZ IS?

3 hete