Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O sütünü içer."

Çeviri:She drinks her milk.

4 yıl önce

38 Yorum


Madunist
Madunist

«O sütünü içer» cümlesine cevap olarak «she drinks her milk» ve «he drinks his milk» vermiş ilkini işaretledim yanlış dedi O türkçede he yerine de she yerine de kullanılır hangisi olduğunu nerden bileceğim

4 yıl önce

gamzelim38

She drinks her milk derken sanki - kız onun sütünü içer gibi değilmi? Doğrusu she drinks milk değilmidir..

3 yıl önce

mburak07

kız degil.yani O kendine ait olan sütü içiyor. she drinks milk :kız süt içer --she drinks her milk :kıs sütünü içiyor.

3 yıl önce

nomadicbull

O sutunu icer derken, he drinks the milk olmuyor mu??

3 yıl önce

OzgurCicek

"O sütünü içer" , he drinks his milk , she drinks her milk ikiside doğru degil midir ?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Zaten ikisini de kabul ediyor.

3 yıl önce

NihanAkyz

He drinks his child nedir kardesim?

2 yıl önce

caglagunee

Birinde "it drinks its milk" demis ama anlamadim ya bir cumlede neen iki tane it oluyo ki

2 yıl önce

serdar_kayacik

she drinks milk - o sütünü içer yada içiyor demek- ama burada 'she drinks her milk' denirse her kelimesi onun olur yani o onun sütünü içer olur. burada nasıl olurda o sütünü içer oluyor ?

2 yıl önce

furkantrojka

She drinks milk, o süt içer demektir. O süt"ÜNÜ" içer demek istiyorsanız o "her" zamirini kullanmak zorundasınız.

10 ay önce

mohammad281301

He drink her milk yazdim, yanlis dediiii His ??

1 yıl önce

Cerenprosu6

gb8y8 u nm

1 yıl önce

EnisHamza

sadece bir tane seçiliyor orada ise 2 tane doğru cevap var .

1 yıl önce

CanerAkn100

Abi he olmucakmi

1 yıl önce

solitzo

kitap içilecek birşey değil ama cümle kurallı

1 yıl önce

UMUTKAANGN

o sütünü içer dediğinde erkek yada kız olmasını belirtmeliydi yada it öznesini kabul etmeli

1 yıl önce

erdal310503

She drinks her milk=>O onun sütünü icer olmuyor mu

1 yıl önce

BETUYCX

she ve he o yerine geçiyor she kız için o he erkek için o

1 yıl önce

Sevgi634566

Bozukluk var

1 yıl önce

Sude885339

Hatalı bütün şıkları denedim

1 yıl önce

Ramis537372

Cevap kabul edilmiyor

11 ay önce

mavisavita

Şimdi Türkçe mantığıyla o sütünü içer diyip iki kez o demiyoruz. Yani atıyorum kişimiz bir erkek ise o zaman bu erkeğin kendi sütünü kendisinin içtiğini ifade etmek için "He drinks his milk." dedik, tamam. İngizlice ve Türkçe mantığı farklı. Yoksa burada Türkçe düşünecek olursak "o, onun sütünü içer" gibi ifade çıkıyor. Sorum şu: diyelim ki gerçekten de, "O, onun sütünü içer" diyeceğiz. Yani kişimiz kendi sütünü değil de bir başkasının sütünü içiyor olaca. Peki ya bunu nasil ifade edeceğiz? O = He onun (başkasının) = his sütünü içer = drinks milk, oluyor. Bir belirsizlik var. :( :(

9 ay önce

FatmaYeil2

Hepsini denedim ama nafile.

8 ay önce

Bilgin727981

she drinks her milk dedi yaptım, yanlış kabul etti=he drinks her milk dedi yaptım,yine yanlış kabul etti :p

8 ay önce

Bilgin727981

bu kesinlikle yanlış

8 ay önce

Salih86487

"He drinks its milk" yaptım neden olmadı its burda aitlik anlamında kullanılmıyor mu ?

4 ay önce

sunaerdem0

Bu cumleyi tercume et diyor, secenek???

4 ay önce

mehmet852244

şimdi;''she drinks its milk'' niye olmuyor kullanılabilecek kelimelere bakıyorum yazdığım şekilde kabul ediyor ben yazınca niye yanlış diyor

3 ay önce

beyzasahinqk

S takısı olunca is olmaz mı

3 ay önce

YnkYvz

"He drinks the milk." bu da aynı anlamı içermiyor mu?

3 ay önce

r.o.a.d

4 yıldan beri kimse soruyu düzeltmemiş

2 ay önce

lodos13

Her his nerede kullanıcam arkadaslar kafayi yicem

1 ay önce

cebrail963872

anlam bozukluğu var o sütünü içer derken hem o denilen üçüncü sahsın hemde olay anlatılan ikinci sahsın sütü anlamı çıkıyor o senin sütünü içer o kendi sütünü içer

1 ay önce

cennet1616

She drinks milk dedim her lazımmış peki niye?

1 ay önce

serhan130003

He koydum o she yaptı

3 hafta önce

Muratahin15

Him his bendd merak ediyorum

2 hafta önce

Gktu464024

burada sütünü derken iyelik sıfatı mı kullanılmış yoksa iyelik zamiri mi selcen hanım? çünkü iyelik zamiri olarak kullanılıyorsa hers olması gerekir.Yardımcı olursanız sevinirim

1 hafta önce

Samet223739

Her ve His neye göre ayırt edilip cümle içinde kullanılıyor

2 gün önce