1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O sütünü içer."

"O sütünü içer."

Çeviri:She drinks her milk.

February 9, 2014

135 Yorum


Madunist

«O sütünü içer» cümlesine cevap olarak «she drinks her milk» ve «he drinks his milk» vermiş ilkini işaretledim yanlış dedi O türkçede he yerine de she yerine de kullanılır hangisi olduğunu nerden bileceğim


Ebrarxdxd

Evet bu sefer cumlede hata vaf


gngr857807

Bende aynisino yaptim kabul etmedi cinsiyet belirtmedigi icin ikisinide kabul etmeli


perihan186296

Benim cevabimda she drinks her milk var doğru kabul etti. Ama he drinks his milk cevabi yok .daha başka türlü cevaplar var neden acaba .herkese değişik cevaplarmi veriliyor .?.sorumun cevabini Duolingo verirse .sevinirim


Samet313282

Buyrun ben Duolingo üyesi


MaviUnicorn

aynen bende de aynısı oldu


yasemin.ca2

İkisi de. BÜTÜN doğru cevapları işaretleyin


SaM-55

Hatta it drinks its milk de dogru bir cumle


ethem4949

"O sütünü içer" diyor yani "sütünü" deki "ünü" kendi sütünü içtiğini ifade etmiş o zaman it drinks its milk olamaz diger iki şık doğru oluyor. Çünkü bütün doğru cevapları işaretle diyor. Not:arkadaslar birbirimizi takip edelim


alinurettin38

sonradan gördük :(


gamzelim38

She drinks her milk derken sanki - kız onun sütünü içer gibi değilmi? Doğrusu she drinks milk değilmidir..


mburak07

kız degil.yani O kendine ait olan sütü içiyor. she drinks milk :kız süt içer --she drinks her milk :kıs sütünü içiyor.


Aygul123300

Aynen bende oyle düşünüyorm açıklayıcı bir yorum atsalar su he she it ,I we they icin iyi olur . He his our their your bunlari iyice anlatan ni link atsalar iyi olucak


tugcegizem

İyi de kız onun sütünü içer manası çıkmıyor mu oyle de?


furkantrojka

Onun iyelik zamirini kullanmalısınız. She drinks milk, kız süt içer diye çevrilir. Şöyle bir diyalog düşünün mesela. Yanında süt bulunan bir arkadaşınız var ve siz başka biriyle yemekte ne yiyeceğinizi tartışıyorsunuz. Siz elinizdeki malzemenin ikinize yeteceğini söylüyorsunuz ve karşınızdaki de diğer arkadaşınızın ne yiyeceğini soruyor. Siz de cevap olarak "She drinks her milk" demelisiniz. "She drinks milk" bu durumda güdük kalacaktır.


cahidegul

Kedinin cinsiyeti kız


tugcegizem

Valla bende anlamadım ki bir cümle anlamsızlığı mi var. Doğrusu ne?


nomadicbull

O sutunu icer derken, he drinks the milk olmuyor mu??


Aygul123300

He drinks the milk o sütü icer olur.


OzgurCicek

"O sütünü içer" , he drinks his milk , she drinks her milk ikiside doğru degil midir ?


bilgekaganyilmaz

Zaten ikisini de kabul ediyor.


Salih86487

"He drinks its milk" yaptım neden olmadı its burda aitlik anlamında kullanılmıyor mu ?


sibel196384

İts cansız varlık için.


mehmet852244

şimdi;''she drinks its milk'' niye olmuyor kullanılabilecek kelimelere bakıyorum yazdığım şekilde kabul ediyor ben yazınca niye yanlış diyor


UMUTKAANGN

o sütünü içer dediğinde erkek yada kız olmasını belirtmeliydi yada it öznesini kabul etmeli


Ceylan757920

Yaa ben 'she' yerine 'he' yazdım ve bu yanlış kabul ediliyor. Akıl alır gibi değil gerçekten


ugurkara8

Burda neden she den sonra is gelmiyor


ismailuzun16

Düzeltin şu hatayı lütfen


eyda691143

His/her/its neye göre kullanılıyor biri söyleyebilirmi ?


solitzo

kitap içilecek birşey değil ama cümle kurallı


erdal310503

She drinks her milk=>O onun sütünü icer olmuyor mu


BETUYCX

she ve he o yerine geçiyor she kız için o he erkek için o


Sude885339

Hatalı bütün şıkları denedim


Ramis537372

Cevap kabul edilmiyor


mavisavita

Şimdi Türkçe mantığıyla o sütünü içer diyip iki kez o demiyoruz. Yani atıyorum kişimiz bir erkek ise o zaman bu erkeğin kendi sütünü kendisinin içtiğini ifade etmek için "He drinks his milk." dedik, tamam. İngizlice ve Türkçe mantığı farklı. Yoksa burada Türkçe düşünecek olursak "o, onun sütünü içer" gibi ifade çıkıyor. Sorum şu: diyelim ki gerçekten de, "O, onun sütünü içer" diyeceğiz. Yani kişimiz kendi sütünü değil de bir başkasının sütünü içiyor olaca. Peki ya bunu nasil ifade edeceğiz? O = He onun (başkasının) = his sütünü içer = drinks milk, oluyor. Bir belirsizlik var. :( :(


FatmaYeil2

Hepsini denedim ama nafile.


Bilgin727981

she drinks her milk dedi yaptım, yanlış kabul etti=he drinks her milk dedi yaptım,yine yanlış kabul etti :p


Bilgin727981

bu kesinlikle yanlış


sunaerdem0

Bu cumleyi tercume et diyor, secenek???


beyzasahinqk

S takısı olunca is olmaz mı


YnkYvz

"He drinks the milk." bu da aynı anlamı içermiyor mu?


lodos13

Her his nerede kullanıcam arkadaslar kafayi yicem


cebrail963872

anlam bozukluğu var o sütünü içer derken hem o denilen üçüncü sahsın hemde olay anlatılan ikinci sahsın sütü anlamı çıkıyor o senin sütünü içer o kendi sütünü içer


cennet1616

She drinks milk dedim her lazımmış peki niye?


AzraMirayB

Çünkü "she drinks milk" "o sütü içer" demek burda süt baskasinin da olabilir. Onun sütü oldugunu belirtmek icin "she drinks -her- milk" yani "o sütünü icer" demeliyiz


serhan130003

He koydum o she yaptı


Muratahin15

Him his bendd merak ediyorum


Gktu464024

burada sütünü derken iyelik sıfatı mı kullanılmış yoksa iyelik zamiri mi selcen hanım? çünkü iyelik zamiri olarak kullanılıyorsa hers olması gerekir.Yardımcı olursanız sevinirim


Samet223739

Her ve His neye göre ayırt edilip cümle içinde kullanılıyor


HaberinOls

He drinks its milk neden olmadı mesela biri açıklayabilir mi


Smeyra267458

She drinks its milk, dedim. Yanlışmış


Mustafa365494

Öznenin erkekmi kızmı olduğunu tahmin ettin, ettin... Edemedin yanarsın :))) Her ikisini de kabul etmesi gerekir. Olabilir yazılım hatası yapmışlar. Allah razı olsun faydalanıyoruz. Nankörlük etmeyeceğim:))


merfaruk14447

Arkadaş her yerine his dedim diye yanlis verdi


Mustafa795000

He ile she aynı değilmi


Gamze836964

Her onun anlamını taşımıyor mu ?


zgrAaolu1

She drinks its milk olmalı


mehmet655604

Her ve his kullanımları tam olarak nasıldır acaba


selinay521122

her hisi ne zaman kullanacağımı nerden anlamam gerekiyor


Abdulkadir231

Artık hatalı cümlelere yer vermeyin Duolingo ekibi...


serap164066

neden she drinks the milk kullanamıyoruz.her dedigimizde baskasinin sutunu iciyormuş gibi anlamı oluyor


Oguzgrb

He drinks its milk yazdim kabul etmedi neden? Halbuki "sütünü" kelimesinin üstüne basınca "its" de kullanılabiliyor. Bu neden böyle?


muhrem

Cümlede hata var


FeyzaN.

"She drinks her milk" cümleninin türkçesi "O onun sütünü içer" değil midir? "O sütünü içer." ingilizcede "She drinks the milk." olmalıydı.


FeyzaN.

She drinks her milk'in türkçesi; 'O onun sütünü içer' oluyor. Bizden o sütünü içer'i istiyor o yüzden 'She drinks the milk.' olmalıydı


yilma288347

The milk diyince sütü anlamina gelecek. Sahiplik belirten bir kelime eki gelmeliymis her his our mine gibi


Whiskeyice

Ben yanliş cevap verdim, yanlis dedi, inanamiyorum:D


Esila174189

Onun sütünü içer dememişki tercüme yanlış.


recepyucl

Yaşasın feminizm


alper7900

He drinks milk olması lazım yada him drinks milk sorunun verdiği cevap ise she drinks her milk bunun türkçesi o onun sütünü içer oluyor çeviri hatalı he kelimesinide kabul etmiyor sadece she yi kabul ediyor


Berksalih

She drinks milk niye olmuyo bozuk bu


Esin318049

Ha he ha she bu nedir ya


Hayal748129

Cevaplar site tarafından ı veriliyor bende yok


Hayal748129

Yanıt bekliyorum lütfen


Hayal748129

Dualingo yetkilileri


Hayal748129

Şıklı cevaplar nerde


Hayal748129

Selcen hanımdan rica ediyorum


sena595289

Cinsiyet belirtilmemiş ben nerden bilebilirim biri kız biri erkek diye,hatali bu soru!!


VefaQasimzade

He drinks his milk . Doğru


nefise664039

"He drinks her milk" diye yazdım niye yanlış çıkardı anlayamadım bilen birisi yaptığım hatayı söyleyebilir mi?


ARAZ1985

Yanlış. Cinsiyyət fərqi olmadan qəbul etməli


KaderTokat

Kız onun sütünü içer demiyor ki.O sütünü içer.Yanlıs


Ali912317

Düzeltin bunu can kaybediyoruz


nayil5

"O onun sütünü içer" olmalı


ademTuzal1

Evet ümlede hata var


oziii6

Kendi sütünü içer demek için bize daha önce she drinks its milk diye gösterdiler şimdi its dedim kabul etmediler daha öncesinde bende kendi kelimesini its diye kullanınca şaşırdım ama uygulama değişik değişik tarzda gösteriyor


Ahmet581396

Hata var bu cümlede canım gitti boşuna ya


BengKoar

Aynen he ile yazarsak doğru sayılmıyor. Saçmalık. Belirtsin o zmn parantez içinde fln. O odur ne farkeder.


nebahat68901

O sütünü içiyor demek değilmi.


brkylcn

O sutunu icer ile she drinks her milk in ne alakasi var. Düzeltin.


BurakYazga1

Anlam bulanıklığı var. O onun sütünü icer gibi olmus


ergin244138

Ben ce turkcede hata


r.o.a.d

4 yıldan beri kimse soruyu düzeltmemiş


Ali462138

Telefuzu yanliş verdi o onun sütünü içer yazmalıdi


Ali89953

Her kelimesi fazla.


Yaar593971

Dünyanın en büyüğü buysa duman olmuşuz


ALIOMEROSM

O kendi sütünü içer gibi anladım olmadı

O onun sütünü içer miş Doğru cevap

Lütfen biraz daha ayrıntı olsun


YUSUFGNLTA

Ben bunu bir kadına yazacagını nerden bileyim


Mustafa_Karakurt

"he drinks his milk", "she drinks his milk" yaptım yanlış cevap verdi ve yerine "he drinks his milk" "she drinks her milk" i doğru olarak verdi. Eğer işaretlediklerim yanlış ise "he drinks his milk" cümleside yanlış olmaz mı ?


enginemirh

She drinks his milk olmaz, çünkü she bayanı niteler, she drink his milk derken his de erkeğe aidiyeti gösterir.


zehrakuyupnar

İki cevap birden seçilmesi gerektiğini yazsaydınız keşke.


Selcen_Ozturk

keşke okusanız :)


Smeyyeakr2

Bişey sorucam him his her arasındaki fark ne


ademTuzal1

Evet selcen hanım bu cümlede hata var he drinks her milk kabul görmedi saygılarımla ve her cümlede anlatılmak istenenin vurgusu yapılır ise daha iyi olur vaktiniz olursa ancak programınız gayet güzel maddi durumum yeterli olsa plusı kullanırdım ve bir de sorum var bu ingilizce amerikan ingilizcesi mi yoksa ingilterenin ingilizcesi mi


FatmaNisa298589

"her" kızlar için "onun" anlamına gelir. Özne "he" olduğu için "him" getirilmelidir.


bilgekaganyilmaz

Zaten şıklı soruda yazıyor.


deeeeniiiizzz

sadece she drinks her milk yazdım,kontrol ete bastım, yanıtım eksik çıktı ve AMAN TANRIM DEDİMMMMMM


OBUZ19

he drinks her milk, yazdım kabul etmedi demek bayanmış :P


SonerBaba2

Üçünü isaretledim yanlış dedi. Şimdi yanlışı anlamaya çalışıyorum. ..hala anlamadım


Klicbey

Aradan 2 yıl geçmiş anladın mı


venamiri

O onun sütünü içer.. Olarak daha doru olur. O sütünü içer kendi sutunu içer anlamına da geliyor.


SinanDemir812565

Bu da Türkçe'nin eksikliği. Ama bunu yazarken bile sanki senin Türkçe'nin eksikliği demiş gibi de oldum. Orada Türkçe çeviride hata var bencede. Haklısınız.


Zeynep3458

her nereden çıktı.


venamiri

Buradaki ifade "o kimin sütünü içer...?" Sorusuna verilecek cevaptır. "Her" doğru da Türkçe çevirisinde sorun var. Türkçesini doğru kabul edersek o zaman "her" fazla olur. Çünkü o kendi sütünü içmiştir olay kapanmıştır...


Zeynep3458

bu bir tanımlama mıydı


venamiri

Tabiki değil küçük bir anlama çabası sadece..=)


Zeynep3458

o zaman teşekkürler


NihanAkyz

He drinks his child nedir kardesim?


caglagunee

Birinde "it drinks its milk" demis ama anlamadim ya bir cumlede neen iki tane it oluyo ki


serdar_kayacik

she drinks milk - o sütünü içer yada içiyor demek- ama burada 'she drinks her milk' denirse her kelimesi onun olur yani o onun sütünü içer olur. burada nasıl olurda o sütünü içer oluyor ?


furkantrojka

She drinks milk, o süt içer demektir. O süt"ÜNÜ" içer demek istiyorsanız o "her" zamirini kullanmak zorundasınız.


mohammad281301

He drink her milk yazdim, yanlis dediiii His ??


EnisHamza

sadece bir tane seçiliyor orada ise 2 tane doğru cevap var .


Cerenprosu6

sikerim kargaşanızı ibne çocukları

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.