Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O sütünü içer."

Çeviri:She drinks her milk.

4 yıl önce

57 Yorum


Madunist
Madunist

«O sütünü içer» cümlesine cevap olarak «she drinks her milk» ve «he drinks his milk» vermiş ilkini işaretledim yanlış dedi O türkçede he yerine de she yerine de kullanılır hangisi olduğunu nerden bileceğim

4 yıl önce

MaviUnicorn

aynen bende de aynısı oldu

1 yıl önce

yasemin.ca2

İkisi de. BÜTÜN doğru cevapları işaretleyin

4 yıl önce

SaM-55

Hatta it drinks its milk de dogru bir cumle

4 yıl önce

ethem4949

"O sütünü içer" diyor yani "sütünü" deki "ünü" kendi sütünü içtiğini ifade etmiş o zaman it drinks its milk olamaz diger iki şık doğru oluyor. Çünkü bütün doğru cevapları işaretle diyor. Not:arkadaslar birbirimizi takip edelim

2 yıl önce

alinurettin38

sonradan gördük :(

2 yıl önce

nomadicbull

O sutunu icer derken, he drinks the milk olmuyor mu??

3 yıl önce

gamzelim38

She drinks her milk derken sanki - kız onun sütünü içer gibi değilmi? Doğrusu she drinks milk değilmidir..

3 yıl önce

mburak07

kız degil.yani O kendine ait olan sütü içiyor. she drinks milk :kız süt içer --she drinks her milk :kıs sütünü içiyor.

3 yıl önce

tugcegizem

Valla bende anlamadım ki bir cümle anlamsızlığı mi var. Doğrusu ne?

10 ay önce

tugcegizem

İyi de kız onun sütünü içer manası çıkmıyor mu oyle de?

10 ay önce

furkantrojka

Onun iyelik zamirini kullanmalısınız. She drinks milk, kız süt içer diye çevrilir. Şöyle bir diyalog düşünün mesela. Yanında süt bulunan bir arkadaşınız var ve siz başka biriyle yemekte ne yiyeceğinizi tartışıyorsunuz. Siz elinizdeki malzemenin ikinize yeteceğini söylüyorsunuz ve karşınızdaki de diğer arkadaşınızın ne yiyeceğini soruyor. Siz de cevap olarak "She drinks her milk" demelisiniz. "She drinks milk" bu durumda güdük kalacaktır.

9 ay önce

OzgurCicek

"O sütünü içer" , he drinks his milk , she drinks her milk ikiside doğru degil midir ?

4 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Zaten ikisini de kabul ediyor.

3 yıl önce

Mustafa_Karakurt

"he drinks his milk", "she drinks his milk" yaptım yanlış cevap verdi ve yerine "he drinks his milk" "she drinks her milk" i doğru olarak verdi. Eğer işaretlediklerim yanlış ise "he drinks his milk" cümleside yanlış olmaz mı ?

4 yıl önce

enginemirh

She drinks his milk olmaz, çünkü she bayanı niteler, she drink his milk derken his de erkeğe aidiyeti gösterir.

4 yıl önce

sea.cy

sadece she drinks her milk yazdım,kontrol ete bastım, yanıtım eksik çıktı ve AMAN TANRIM DEDİMMMMMM

3 yıl önce

OBUZ19

he drinks her milk, yazdım kabul etmedi demek bayanmış :P

2 yıl önce

SonerBaba2

Üçünü isaretledim yanlış dedi. Şimdi yanlışı anlamaya çalışıyorum. ..hala anlamadım

2 yıl önce

Klicbey

Aradan 2 yıl geçmiş anladın mı

1 ay önce

venamiri
venamiri

O onun sütünü içer.. Olarak daha doru olur. O sütünü içer kendi sutunu içer anlamına da geliyor.

2 yıl önce

Zeynep3458

her nereden çıktı.

2 yıl önce

venamiri
venamiri

Buradaki ifade "o kimin sütünü içer...?" Sorusuna verilecek cevaptır. "Her" doğru da Türkçe çevirisinde sorun var. Türkçesini doğru kabul edersek o zaman "her" fazla olur. Çünkü o kendi sütünü içmiştir olay kapanmıştır...

2 yıl önce

Zeynep3458

bu bir tanımlama mıydı

2 yıl önce

venamiri
venamiri

Tabiki değil küçük bir anlama çabası sadece..=)

2 yıl önce

Zeynep3458

o zaman teşekkürler

2 yıl önce

NihanAkyz

He drinks his child nedir kardesim?

2 yıl önce

caglagunee

Birinde "it drinks its milk" demis ama anlamadim ya bir cumlede neen iki tane it oluyo ki

2 yıl önce

serdar_kayacik

she drinks milk - o sütünü içer yada içiyor demek- ama burada 'she drinks her milk' denirse her kelimesi onun olur yani o onun sütünü içer olur. burada nasıl olurda o sütünü içer oluyor ?

2 yıl önce

furkantrojka

She drinks milk, o süt içer demektir. O süt"ÜNÜ" içer demek istiyorsanız o "her" zamirini kullanmak zorundasınız.

9 ay önce

mohammad281301

He drink her milk yazdim, yanlis dediiii His ??

1 yıl önce

Cerenprosu6

gb8y8 u nm

1 yıl önce

EnisHamza

sadece bir tane seçiliyor orada ise 2 tane doğru cevap var .

1 yıl önce

CanerAkn100

Abi he olmucakmi

1 yıl önce

solitzo

kitap içilecek birşey değil ama cümle kurallı

1 yıl önce

UMUTKAANGN

o sütünü içer dediğinde erkek yada kız olmasını belirtmeliydi yada it öznesini kabul etmeli

1 yıl önce

erdal310503

She drinks her milk=>O onun sütünü icer olmuyor mu

1 yıl önce

BETUYCX

she ve he o yerine geçiyor she kız için o he erkek için o

1 yıl önce

Sevgi634566

Bozukluk var

11 ay önce

Sude885339

Hatalı bütün şıkları denedim

10 ay önce

Ramis537372

Cevap kabul edilmiyor

10 ay önce

mavisavita

Şimdi Türkçe mantığıyla o sütünü içer diyip iki kez o demiyoruz. Yani atıyorum kişimiz bir erkek ise o zaman bu erkeğin kendi sütünü kendisinin içtiğini ifade etmek için "He drinks his milk." dedik, tamam. İngizlice ve Türkçe mantığı farklı. Yoksa burada Türkçe düşünecek olursak "o, onun sütünü içer" gibi ifade çıkıyor. Sorum şu: diyelim ki gerçekten de, "O, onun sütünü içer" diyeceğiz. Yani kişimiz kendi sütünü değil de bir başkasının sütünü içiyor olaca. Peki ya bunu nasil ifade edeceğiz? O = He onun (başkasının) = his sütünü içer = drinks milk, oluyor. Bir belirsizlik var. :( :(

7 ay önce

FatmaYeil2

Hepsini denedim ama nafile.

7 ay önce

Bilgin727981

she drinks her milk dedi yaptım, yanlış kabul etti=he drinks her milk dedi yaptım,yine yanlış kabul etti :p

6 ay önce

Bilgin727981

bu kesinlikle yanlış

6 ay önce

Salih86487

"He drinks its milk" yaptım neden olmadı its burda aitlik anlamında kullanılmıyor mu ?

2 ay önce

sunaerdem0

Bu cumleyi tercume et diyor, secenek???

2 ay önce

mehmet852244

şimdi;''she drinks its milk'' niye olmuyor kullanılabilecek kelimelere bakıyorum yazdığım şekilde kabul ediyor ben yazınca niye yanlış diyor

1 ay önce

beyzasahinqk

S takısı olunca is olmaz mı

1 ay önce

YnkYvz

"He drinks the milk." bu da aynı anlamı içermiyor mu?

1 ay önce

r.o.a.d

4 yıldan beri kimse soruyu düzeltmemiş

4 hafta önce

zehrakuyupnar

İki cevap birden seçilmesi gerektiğini yazsaydınız keşke.

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

keşke okusanız :)

3 yıl önce

Smeyyeakr2

Bişey sorucam him his her arasındaki fark ne

2 yıl önce

bilgekaganyilmaz

Zaten şıklı soruda yazıyor.

3 yıl önce

Cerenprosu6

gepinizim amına

1 yıl önce

Cerenprosu6

sikerim kargaşanızı ibne çocukları

1 yıl önce